Goed bezig.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Krap 1100 stapjes vandaag, maar gisteren zat ik op 19k, zit me wel best.
Hij maakt tegenwoordig reclames voor kattenvoerquote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.
Vooral rondjes gelopen, ieder rondje was anders. En wiebeldansjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hier is er gisteren niets gebeurd. Helemaal niets.
Zag laatst ook een ooit heel bekende sporter (weet even niet meer wie) in een internetprovider reclamequote:Op zondag 23 maart 2025 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij maakt tegenwoordig reclames voor kattenvoer
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:46 schreef kwiwi het volgende:
heel bekende sporter (weet even niet meer wie)
Staat van de zomer nog een paar keer in de Arena.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.
Topless beelden van IJs gevondenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral rondjes gelopen, ieder rondje was anders. En wiebeldansjes.
quote:
Scheelt wel dat ik ook gewoon geen idee heb waar je het over hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja weet alleen nog dat ik dacht "wow dat was zo'n goede tennisser?? voetballer??, die is ver afgeleden".
Gaan schaatsen op je 82equote:Prinses Margriet heeft zondag een breuk in haar bovenarm opgelopen, nadat ze in Thialf op het ijs was gevallen. Dat vertelt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) aan NU.nl. De 82-jarige prinses was aan het schaatsen voor een sportevenement.
quote:
bbbbbbbbbbbbballiequote:
joh das wel erg netjes geregeldquote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een jurkje besteld wat te klein is toch. Dus dat is vandaag opgehaald door de bezorgdienst omdat ik een retour had aangevraagd. En voordat het pakketje bij de winkel is had ik het geld al terug
wat eet jij vanavond?quote:
Dat had ik niet verwachtquote:
Tosti'squote:
oeh... das ook lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |