Goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ookKwam net terug van het vorige roendje toen ging de zon schijnen. Nog maar weer even naar buiten voor nog een rondje
![]()
10.182 inmiddels. Nu zin in een biertje (ik zeg het maar vast)
Korte-boekenweer.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Beetje koud vandaag voor de korte broek hier, maar ga zo nog even lekker met m'n boek naar buiten.
https://www.msn.com/nl-nl(...)Rj?ocid=BingNewsSerpquote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer
mja die is toch al uitgerangeerdquote:Op zondag 23 maart 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Robbie Williams dinsdag bij Eva Jinek. Allang uitverkocht natuurlijk.
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Robbie Williams dinsdag bij Eva Jinek. Allang uitverkocht natuurlijk.
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangenquote:
ik heb het over robbiequote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jinek ziet er nog hartstikke goed uit hoor.
Ik kijk alleen voor de tieten.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangen
Ja je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangen
ik snap het ook welquote:Op zondag 23 maart 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.
Reclame inkomsten rond het programma duurder kunnen verkopen bijvoorbeeld.
Nu alquote:Op zondag 23 maart 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna 13 km getrippeld
[ afbeelding ]
Fles: Doet korte broek aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou is de zon wegfrips in de korte broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |