Scheelt wel dat ik ook gewoon geen idee heb waar je het over hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja weet alleen nog dat ik dacht "wow dat was zo'n goede tennisser?? voetballer??, die is ver afgeleden".
Gaan schaatsen op je 82equote:Prinses Margriet heeft zondag een breuk in haar bovenarm opgelopen, nadat ze in Thialf op het ijs was gevallen. Dat vertelt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) aan NU.nl. De 82-jarige prinses was aan het schaatsen voor een sportevenement.
quote:
bbbbbbbbbbbbballiequote:
joh das wel erg netjes geregeldquote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een jurkje besteld wat te klein is toch. Dus dat is vandaag opgehaald door de bezorgdienst omdat ik een retour had aangevraagd. En voordat het pakketje bij de winkel is had ik het geld al terug
wat eet jij vanavond?quote:
Dat had ik niet verwachtquote:
Tosti'squote:
oeh... das ook lekkerquote:
die zit in DTS... puntenjagerquote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Waar is @:moeraskat eigenlijk? Heeft ze ons weer verlaten?
Gisteren nog in de KSC gepostquote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
hierquote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben niet dood hoor.quote:
Ik keek hier steeds op de verkeerde momenten, dat het net rustig was of zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snel
[..]
Ik ook, vind haar gezellie
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms is het net of ik haar nog kan horen.
Was jij niet jarig onlangs?quote:
Goed zegquote:
Gefeliciteerdquote:
Ik las kerstboomquote:Op zondag 23 maart 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Even naar de kersenboom gelopen.
M'n fokvriendjes op Instagram weten wat ze nu kunnen verwachten.
quote:
Graaf gewoon die hele boom uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik liep vanmiddag tijdens het boodschappen doen langs een bloeiend bloesemboompje en dacht nog, zou het heel gemeen zijn als ik nu een fotootje maak en post?
Idd. Het drong later pas tot me doorquote:Op zondag 23 maart 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ergens kwam het als de normaalste zaak van de wereld bij me binnen
Hoezo, je maakt toch elk jaar mooie foto's van de bloesems?quote:Op zondag 23 maart 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
In deze week vind ik het altijd jammer dat ik de ballen verstand heb van fotografie.
Ah dank jequote:Op zondag 23 maart 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Postzegel er op, geadresseerd en al.
voor: Gerrie
Maar met zo'n turbocamera zoals die van Zwab worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, je maakt toch elk jaar mooie foto's van de bloesems?
Misschien mag je hem even lenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n turbocamera zoals die van Zwab heeft worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.
Oh ok, ik dacht dat je gewoon leuke kiekjes wilde, maar er zit een heel renovatieplan achterquote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n turbocamera zoals Zwab heeft worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.
Baywatch.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
Iemand een tip voor een stomme hersenloze film met beetje humor ofzo? Al is het maar voor achtergrond.
Maar het waaide nu een beetje en dat is gewoon onhandigquote:Op zondag 23 maart 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat je gewoon leuke kiekjes wilde, maar er zit een heel renovatieplan achter
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.quote:
Dit klinkt heel ingewikkeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Leuk vermaak altijd.quote:
quote:
Volgens mij snap ik hier in goede tijden ook geen ene fuck van.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hem scherpstelt schuift de lens naar voren, en piept er nog een metalen tabelletje te voorschijn dat je vertelt hoeveel je de sluitertijd van je lichtmeting moet aanpassen voor de verschuiving van je lens.
Mooi inzicht wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
En als je het topic niet dood wil maken, niet over je camera praten.
Ik snap alleen diafragma en sluitertijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Ja die heb ik trouwens.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dus vandaar. Als je hobby niet "moeilijk doen" is, zou ik een leuke digitale camera ritselen.
Mijn hobby is moeilijk doenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dus vandaar. Als je hobby niet "moeilijk doen" is, zou ik een leuke digitale camera ritselen.
Lekker een race kijken met een duur betaald abbo op 15% van je tv.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
@:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Dat ik ooit nog 'blij' zou zijn met mijn F1TV aboquote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
Ik zou echt pissig zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker een race kijken met een duur betaald abbo op 15% van je tv.
Ik ben blij zodra de 4k beschikbaar komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog 'blij' zou zijn met mijn F1TV abo![]()
Wat had die boom misdaan?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
Gloednieuwe Ferrari van bijna half miljoen in de kreukels na frontale botsing tegen boom in Emmen
zonde van je centjes!
Ten eerste al de auto is zonde, maar om hem dan ook nog zo snel om een boom te vouwen is helemaal zonde.
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |