Friesland of Groningen ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie is deze fokker?
Je kind Jan-Anne noemen....?¿!
https://www.rtl.nl/lifest(...)den-vrienden-relatie
Dit.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dom AI verhaaltje voor clickbait simps
Dankzij deze reactie kan de echte Thijs straks weken op de bank slapen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:53 schreef 2thmx het volgende:
Kranten die AI aanslingeren om goedkoop hun pagina's te vullen.
Overigens ken ik de dames toevallig, en heb ik Julia om een weerwoord gevraagd:
[..]
En een korte reactie van Thijs:
[..]
Mwoah. Damesbladen staan nog steeds vol met dit soort reallife 'aan Libelle/Flair/Vriendin/enz. verteld'-verhaaltjes. Pré-social media hadden dat soort blaadjes hun forse oplages deels aan dit soort content te danken. Lekker meeleven (en bij sommige verhaaltjes misschien een beetje meejanken).quote:Op zondag 23 maart 2025 09:21 schreef XDo het volgende:
Joh gewoon uit elkaar gegroeid zoals het met 9 van de 10 jeugd-vriendengroepen gaat.
Dat dit de media haalt 😂
En vergeet de Mijn Geheim niet. Terwijl dit soort verhalen in andere damesbladen tussen allerlei andere artikelen in staat, zijn dit soort verhalen bij de Mijn Geheim gewoon core business.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:20 schreef Eightyone het volgende:
Mwoah. Damesbladen staan nog steeds vol met dit soort reallife 'aan Libelle/Flair/Vriendin/enz. verteld'-verhaaltjes. Pré-social media hadden dat soort blaadjes hun forse oplages deels aan dit soort content te danken. Lekker meeleven (en bij sommige verhaaltjes misschien een beetje meejanken).
Tja, als je dit soort wijven als vriendin hebt, die bij het minste of geringste op hun teentjes zijn getrapt, snap ik wel dat je Fien liever kwijt dan rijk bent. Fien; de typische zeikstraal-millennial.quote:"Later spraken we een keer met z’n allen bij Julia in Amsterdam af. Ik had per ongeluk de metro de verkeerde kant op genomen, dus ik kwam iets te laat aan bij haar huis. 'Het is ook moeilijk hè, om de weg te vinden in de grote stad', sneerde Julia, waarop de rest in lachen uitbarstte. Ik voelde me te kakken gezet, alsof ik een simpele boerin ben die nooit haar dorp uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop