SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien vindt KW het wel spannig?![]()
![]()
hmm nuttig klinkt niet zozeer als meteen leuk?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een nuttige dag, in elk geval. Jij?
hier ook een hele nuttige dag![]()
Ik was in slaap gevallen vanmiddag, werd om 8 uur ofzo weer wakker.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm nuttig klinkt niet zozeer als meteen leuk?
hier ook een hele nuttige dag![]()
Dus ik ben nu klaar wakker.
How can I make this topic about me?![]()
heb alleen nog wat frietchipjes en.. zoute popcorn als ik die zou maken..quote:Smile, it's free therapy.![]()
kan gewoonquote:Op zondag 23 maart 2025 00:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb alleen nog wat frietchipjes en.. zoute popcorn als ik die zou maken..
is je personeel al gaan slapen?![]()
![]()
Ik ben niet zo van de popcorn, maar zoute sticks zijn wel lekker.
Aiiiii je hebt er al een paar uur slaap opzittenquote:Op zondag 23 maart 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen vanmiddag, werd om 8 uur ofzo weer wakker.
Dus ik ben nu klaar wakker.![]()
lekker bolken deze nacht![]()
nope hij is nog wakker hoor ik.. hij beltquote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
kan gewoon
is je personeel al gaan slapen?
kaassticks ookquote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
maar daar zit altijd te weinig kaas op .....![]()
die dingen die zo enorm stinken?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
en gaat het nu nog steeds over chipsachtig iets?
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aiiiii je hebt er al een paar uur slaap opzitten![]()
lekker bolken deze nacht![]()
huh? het gaat over zoutjes he ...... niet over andere sticksquote:Op zondag 23 maart 2025 00:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die dingen die zo enorm stinken?
en gaat het nu nog steeds over chipsachtig iets?![]()
![]()
Dwight Yorke en Andy Cole hadden een trio met een tienermeisje in het seizoen 98/99 terwijl ze beiden getrouwd warenwordt je even getowerbridged door een fantastisch spitsen duo die beiden waarschijnlijk op drie benen liepen gezien de Afrikaanse roots van beide heren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja zoutjes ik checkte het ook even bij GG want je weet het maar nooit bij GGquote:Op zondag 23 maart 2025 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
huh? het gaat over zoutjes he ...... niet over andere sticks
je weet het maar nooit bij GG?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zoutjes ik checkte het ook even bij GG want je weet het maar nooit bij GG
juist wel .....![]()
![]()
Van die zoute stengels bedoel ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zoutjes ik checkte het ook even bij GG want je weet het maar nooit bij GG
GG zwijgt weer eensquote:Op zondag 23 maart 2025 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
je weet het maar nooit bij GG?
juist wel .....![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: