Gnocchi is datquote:
Ze hebben het maar te slikken, tenslotte maakte de andere ook de dienst uit......quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind dat best lullig naar jolien toe dat ze hier nu allemaal zo over klagen..
quote:
Ga ff lekker ergens anders katten maar niet hier.quote:
Ik blijf wel op 2...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:05 schreef Schakeltopia het volgende:
stream 1 is nog steeds ruk kwa geluid
nee is bb, stream 2 heeft wel normaal geluidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Zhoooo jeutje gaat niet goed met het geluid daar. Of gaat mijn mobiel eraan?!
Ja, die gaat in ene hard...maar ook totaal niet opgemaakt zelfs haar ogen staan nu anders. Ze loopt ook maar te klagen en te steunen......quote:
Jah grote tegenvaller is het...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die gaat in ene hard...maar ook totaal niet opgemaakt zelfs haar ogen staan nu anders. Ze loopt ook maar te klagen en te steunen......
met nog slechts 5 mensen in het huis, is zelfs een discussie over jatten te triest voor woorden haha.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
Zullen nooit eens wat wortelen ofzo naar hun rovershol brengen he?
Stream 1 is door de russen gehackt althans geluid is bŕrrrtþttt 😵💫quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:05 schreef Schakeltopia het volgende:
stream 1 is nog steeds ruk kwa geluid
Volgens mij jokkebrokt baby Jane een beetje....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:24 schreef OmaJacky het volgende:
Even over het 'jatten ' van de chocola door Jane.
Het pak was al half leeg gegeten door Mattie en Jolien hoorde ik haar zeggen tegen Charice.
Nee doos was al half leegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij jokkebrokt baby Jane een beetje....
Doos was open geschoven. Jane heeft er 1 uit en Sharice 1. De andere 4 waren door Mattie en Jolien eruit gehaald.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb tenminste nog nooit doos bonbons gezien langwerpig die de helft een lege kant heeft
En daarnaast heeft Jolien nog meer op de kamer liggenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doos was open geschoven. Jane heeft er 1 uit en Sharice 1. De andere 4 waren door Mattie en Jolien eruit gehaald.
Doos van 12, waren er dus nu nog 6 over.
[ afbeelding ]
Had me bericht al weggehaaldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doos was open geschoven. Jane heeft er 1 uit en Sharice 1. De andere 4 waren door Mattie en Jolien eruit gehaald.
[ afbeelding ]
Nee, Jane heeft er sowieso 2 op.....Kijk maar vanaf het begin hier....twee gifjes....eerst 1witte en daarna 1bruine.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Jane heeft er sowieso 2 op.....Kijk maar vanaf het begin hier....twee gifjes....eerst 1witte en daarna 1bruine.....
Het gaat hier toch om de aantallen , hoeveel Mattie en Jolien er gegeten hadden.....van mij mogen ze zich ziek eten....quote:
Ze heeft er zelfs 3 op, maar who is countingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Jane heeft er sowieso 2 op.....Kijk maar vanaf het begin hier....twee gifjes....eerst 1witte en daarna 1bruine.....
bel de woutuhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat ze moeten maar ze willen.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus het kartel mag kaarten en de hulpjes moeten voor ze koken...
In het land der blinden is eenoog koning ...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs 3 op, maar who is counting
Ben meer benieuwd hoe ze de gnocchi gaan verpesten. En de rest weet ze ook maar op één manier te bereiden, kipfilet fijn gesneden in een sausje. Niet zo gek dat ze daar uitdijen. Zou liever een keer gebakken kipfilet of uit de oven willen met gebakken gnocchi wat niet zoals zij denkt pasta is maar aardappel
iedereen moest de keuken uit van jane, tjaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus het kartel mag kaarten en de hulpjes moeten voor ze koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |