Waar ze roddelen over die 2 binnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Je lult weer sharice. Jordy wist het niet en die is dan niet om te drukken. Stookster weer bezig al sinds gister. valse gedrag uit milena tijd komt weer boven. Wie is nu de echte sharice. Jordy zit gewoon in de sauna en dan zo oordelen.
Gaat over geld en jane naam sharice heb ik nog niet horen vallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waar ze roddelen over die 2 binnen.
Hoop het want ze vervalt weer in haar oude gedrag. Jammerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Sharice is denk ik de eerst volgende die er uit vliegt vrijdag.
Precies, roddelen over Jane. Maar dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over geld en jane naam sharice heb ik nog niet horen vallen.
Milena en Sharice haalden het slechtste in elkaar naar boven. Maar je moet het wel in je karakter hebben zitten. En laten we niet vergeten hoe ze over haar patiënten sprak. Ze heeft een lieve, verzorgende kant, maar ook wel een duistere kant. Deze Sharice is niet de Sharice van de laatste weken. Jammer, die vond ik een stuk leuker.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop het want ze vervalt weer in haar oude gedrag. Jammer
Klopt en normaal heb je niet 24/7 een camera op je smoel, die alles vastlegtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Ze roddelen allemaal, op zich niet vreemd want dat gebeurd in de meeste gezelschappen en deze club mensen zitten 24 uur op elkaar
Heb je BB21 gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er is echt nog niet zo een groep geweest als dit jaar ,zo gemeen en vals over elkaar
Jolien en Mattheus hebben volgens mij helemaal niet door dat het om jezelf gaat in dit spel. Die denken in teamverband en als 1 iemand van hun team wint, dat ‘ze’ dan hebben gewonnen 😅quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het kartel moet alles weer samen doen. Is niet echt leuk om Jane of Sharice in het huis te zijn nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |