Dat is onhandig eten dan want heel lang zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat japan de hoogste voedsel standaarden heeft wereldwijd
het moet allemaal perfect zijn dat vind ik juist het enge eraanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is onhandig eten dan want heel lang zijn ze ook niet.
Dacht Singaporequote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat japan de hoogste voedsel standaarden heeft wereldwijd
Het is wel verdomde lekker en ik ben er niet aan de schijt geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
het moet allemaal perfect zijn dat vind ik juist het enge eraan
is dat bijzonderquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel verdomde lekker en ik ben er niet aan de schijt geweest.
kamperenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten nu toch wel echt voort gaan maken met hotels boeken in Schotland. Behalve dat alles niet te betalen is, is alles ook gewoon al vol.
oh dat dacht ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga niet mee hoor, dus weet nu even niet tegen wie je het hebt
Wie is we?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten nu toch wel echt voort gaan maken met hotels boeken in Schotland. Behalve dat alles niet te betalen is, is alles ook gewoon al vol.
goed voor de stapjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:50 schreef Haags het volgende:
Vriendje @:karzai loopt mee in de mars tegen fascisme
Terwijl ik me in het najaar meestal op mijn best voelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen de meeste bomen hebben pas blad eind april dan wel begin mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |