Herfstquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl ik me in het najaar meestal op mijn best voel
Met chocolade? @CherryLipsquote:
quote:
Engelsen mensenschuw? Je moet echt wat vaker die stinkstad uit, Karzai.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeft
Als je in Amsterdam 'hoi' zegt als je iemand op straat tegenkomt wordt je of neergestoken of rennen ze gillend wegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelsen mensenschuw? Je moet echt wat vaker die stinkstad uit, Karzai.
Amsterdam is ook wel een uiterste he.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam 'hoi' zegt als je iemand op straat tegenkomt wordt je of neergestoken of rennen ze gillend weg
Gaan ze poep, foetussen en heroïnespuiten naar je gooien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam 'hoi' zegt als je iemand op straat tegenkomt wordt je of neergestoken of rennen ze gillend weg
En alles stinkt naar wiet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet alleen daarquote:
Of pis, of een combinatie van beidenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet alleen daar
Cannapisquote:
Wat er niet is, kan er ook niet af.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:06 schreef UitStraling het volgende:
"Een regelmatig cannabisgebruiker verliest gemiddeld 5,5 IQ-punten"
Ik had meer gedacht, veel meer.
Amsterdam, is poep op de stoep, haat in de straat, je bent op je hoede, vooral 's avnds laat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelsen mensenschuw? Je moet echt wat vaker die stinkstad uit, Karzai.
Voel je ook al neigingen om je eten te perfect voor Karzai te maken en iets met tentakels te doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon ook op een eiland. Misschien ben ik daarom mensenschuw
Merk je het verschil tussen 80 en 74,5 nou echt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:06 schreef UitStraling het volgende:
"Een regelmatig cannabisgebruiker verliest gemiddeld 5,5 IQ-punten"
Ik had meer gedacht, veel meer.
Net zoals zo'n inboorling op North Sentinel Island.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Suzuki’s leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voel je ook al neigingen om je eten te perfect voor Karzai te maken en iets met tentakels te doen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Merk je het verschil tussen 80 en 74,5 nou echt?
Ik woon ook op eiland, voordat het werd ingepolderd danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn eerste auto was een Suzukiquote:
Zijn beide wel een beetje te oud voor je denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Merk je het verschil tussen 80 en 74,5 nou echt?
Suzuki Hayabusaquote:
Vind die kaarten van voor de St Elizabeth hier altijd best interessant om te zienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Opels zijn over het algemeen goede auto's vind ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij een *mompel* Opel *mompel*
Vind jou niet het type voor een opelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij een *mompel* Opel *mompel*
Cool, mijn dorpje staat er ook net opquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die kaarten van voor de St Elizabeth hier altijd best interessant om te zien
[ afbeelding ]
Ze hebben de kerk van Wolbrandskerke teruggevonden bij de bouw van een parkeergaragequote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die kaarten van voor de St Elizabeth hier altijd best interessant om te zien
[ afbeelding ]
Ik was er ook best tevreden overquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opels zijn over het algemeen goede auto's vind ik
Rechts onderin het begin van de Bourgondische hemel en Gods favoriete plekje op Aarde, H E R T Cquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen schreven ze ook Waspic nog gewoon netjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechts onderin het begin van de Bourgondische hemel en Gods favoriete plekje op Aarde, H E R T C
Opelpestenaarquote:
Hmm, de meeste Opel rijders zijn eerder het type die eigenlijk liever een Audi zouden willen maar dat niet kunnen betalenquote:
Ik had gewoon een Astra hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, de meeste Opel rijders zijn eerder het type die eigenlijk liever een Audi zouden willen maar dat niet kunnen betalen
We maken allemaal fouten in het leven zodat we daar van kunnen lerenquote:
Jammer dat de Explorer zo groot en duur is in Nederlandquote:
Ik ga zo nog even de budabolide knuffelenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten in het leven zodat we daar van kunnen leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |