Is ook echt te vergelijken met Sakura.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb je hier ook in het amsterdamse bos
Jij bent ook echt de vrolijkheid zelvequote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook echt te vergelijken met Sakura.
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook echt te vergelijken met Sakura.
Welk excuus hebben de Finnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeft
Zie ze heel wat liever dan menig ander mens.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeft
Als je een kutbosje in Amsterdam vergelijkt met een natuurlijk wereldwonder ben je niet in orde.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de vrolijkheid zelve
Oke nou ga je te ver.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb niks met japan vind het vreten van ze ook goor
Je bent zelf goor man.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb niks met japan vind het vreten van ze ook goor
Bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb je hier ook in het amsterdamse bos
Ik vond de mensen in Tokio stukken aardiger dan die in Amsterdam. Joost mag weten wat ze over ons roddelden, maar ze deden in ieder geval vriendelijk tegen me.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
amsterdam is dan ook wel een super asociale stadquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de mensen in Tokio stukken aardiger dan die in Amsterdam. Joost mag weten wat ze over ons roddelden, maar ze deden in ieder geval vriendelijk tegen me.
Dat is onhandig eten dan want heel lang zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat japan de hoogste voedsel standaarden heeft wereldwijd
het moet allemaal perfect zijn dat vind ik juist het enge eraanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is onhandig eten dan want heel lang zijn ze ook niet.
Dacht Singaporequote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat japan de hoogste voedsel standaarden heeft wereldwijd
Het is wel verdomde lekker en ik ben er niet aan de schijt geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
het moet allemaal perfect zijn dat vind ik juist het enge eraan
is dat bijzonderquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel verdomde lekker en ik ben er niet aan de schijt geweest.
kamperenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten nu toch wel echt voort gaan maken met hotels boeken in Schotland. Behalve dat alles niet te betalen is, is alles ook gewoon al vol.
oh dat dacht ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga niet mee hoor, dus weet nu even niet tegen wie je het hebt
Wie is we?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten nu toch wel echt voort gaan maken met hotels boeken in Schotland. Behalve dat alles niet te betalen is, is alles ook gewoon al vol.
goed voor de stapjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:50 schreef Haags het volgende:
Vriendje @:karzai loopt mee in de mars tegen fascisme
Terwijl ik me in het najaar meestal op mijn best voelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen de meeste bomen hebben pas blad eind april dan wel begin mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |