goede volgordequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef Hoempah het volgende:
Jolien dweilt eerst de toiletten en gaat nu de woonkamer doen.
Lekker frisquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef Hoempah het volgende:
Jolien dweilt eerst de toiletten en gaat nu de woonkamer doen.
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lekker frishopelijk wel met ander water?
Ik dacht dat ging over dat BB had gezegd dat er ernstige consequenties zouden volgen als de freeze zou falen, maar die consequentie werd blijkbaar niet gespecifieerd. Dus vroegen ze zich net af wat die consequentie dan was geweest. Iemand zei: instant nominatie... Ah neen, dat kan niet want in deze fase is gewoon iedereen sowieso genomineerd. Daarna zei iemand lachend: meteen huis verlaten! (ja nee kan dus ook niet)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze niet eens gehoord dat de consequentie halvering was? Hoor ze er net over praten.
denk eerder ook dm worden..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Jordy is nog aan het sikkeneuren over het geld
( hij deed toch niet mee voor het geld )
Freece mislukt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : da geld kan me gestole worde da us papa hier is gekomuh is me veel meer waard dan al het geld op de wereld
Die mag wat mij betreft meedoen met de editie van 2026.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zijn mond stond ook niet stil tijdens het zoeken.
dan meld ik me vast afquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die mag wat mij betreft meedoen met de editie van 2026.
Zijn 2 ballen zijn niet meegeteld.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
Waarom is Jordy nou weer chagrijnig? Ik zie de rest nagenieten en ik hoor hoe blij ze zijn en hij zit erbij alsof zijn Valentijnskaarten zijn afgepakt.
Dan zou het mooi zijn dat BB later op de dag met de mededeling komt: "Matti, je hebt je Secret Mission heel goed uitgevoerd, 44 ballen niet gevonden dus je krijgt hierquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
Matti krijgt weer te horen dat hij het verkeerd heeft gedaan
nu van Jordy en jane
Ik heb BB horen zeggen dat gehalveerd werd. Maar dat zal dan tegen de familie en vrienden zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ging over dat BB had gezegd dat er ernstige consequenties zouden volgen als de freeze zou falen, maar die consequentie werd blijkbaar niet gespecifieerd. Dus vroegen ze zich net af wat die consequentie dan was geweest. Iemand zei: instant nominatie... Ah neen, dat kan niet want in deze fase is gewoon iedereen sowieso genomineerd. Daarna zei iemand lachend: meteen huis verlaten! (ja nee kan dus ook niet)
Rest hoorde ik niet, maar dan bedachten ze misschien dat prijzengeld zou gehalveerd worden als consequentie? Maar weten doen ze dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |