Doen ze erbij.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n boer moet toch ook denken, "waar doe ik het allemaal toch voor, ik ga mooi de drukshandel in"
De piranha's zullen er blij mee zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
@:caafs van @:4EverBlackEyed en @:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)0gram-at-lidl-349625
Op je hoofdquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je daarna dat bakje nog wel op? Hartstikke zonde om weg te gooien natuurlijk
De Ethiopiërs hier ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De piranha's zullen er blij mee zijn.
Oh, dat lijkt mij ook wel superlachenquote:DigiD opheffen
U kunt uw DigiD opheffen. Hierna kunt u nergens meer met DigiD inloggen, tenzij u daarna opnieuw een DigiD aanvraagt.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo naar de Sligro, pak niks in de aanbieding en ga 2 miljoen uitgeven.
Die Sligro is ook zo'n plek waar drugsdealers contant betalen om geld wit te wassenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo naar de Sligro, pak niks in de aanbieding en ga 2 miljoen uitgeven.
wie houd je tegen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij ook wel superlachen
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, ik ga wel voortaan als soeverein door het levenquote:
Ja, wie doet dat nou?quote:
waarom kan dat uberhaupt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen flauw idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |