1.135 hierquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja joestappies tippelen
721 nu. Meer dan 10k nodig.
Lekker tellenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja joestappies tippelen
721 nu. Meer dan 10k nodig.
Ja, meestal als ik het tegen US heb, dan quote ik jouquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh oke, klonk meer alsof je het tegen US had
Sierdpaardquote:
Lekker passief-agressiefquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meestal als ik het tegen US heb, dan quote ik jou
Okequote:
Moet jou bekend voorkomen, toch?quote:
Akkoordquote:
Domme mensen zijn toch ook maar gewoon mensen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet jou bekend voorkomen, toch?
Of nee, jij bent meer van de sarcastische/ cynische (als mensen dom zijn) hoek
Zelfreflectie is een groot goed.quote:
Af en toe twijfel ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Domme mensen zijn toch ook maar gewoon mensen.
Hoezo? Ze hebben gisteren een enorme explosie veroorzaakt in Ruslandquote:
Ik ben altijd supervriendelijk en maak geen ongepaste grapjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet jou bekend voorkomen, toch?
Of nee, jij bent meer van de sarcastische/ cynische (als mensen dom zijn) hoek
Hebben ze de bosjes gesnoeid en heb je nu geen goede verstopplek meer?quote:
Meer meer meer!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben gisteren een enorme explosie veroorzaakt in Rusland
De grap blijven herhalen verpest de grap uiteindelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze de bosjes gesnoeid en heb je nu geen goede verstopplek meer?
Hallo, is dit US?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd supervriendelijk en maak geen ongepaste grapjes
Je onderschat de kracht van herhaling, net als de isolatiewaarde van bosjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap blijven herhalen verpest de grap uiteindelijk
Als ik die truc nu zou herhalen, heb ik bedorven kwark.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van herhaling, net als de isolatiewaarde van bosjes
Kwark bederft niet zo snel hoor, kun je ook gerust een paar dagen over de datum etenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik die truc nu zou herhalen, heb ik bedorven kwark.
Ja, heel verwarrend gesprek dit, ineensquote:
Ja, een paar dagen over de datum in de koelkast.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwark bederft niet zo snel hoor, kun je ook gerust een paar dagen over de datum eten
Oh nu pas?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel verwarrend gesprek dit, ineens
Een luchtdicht bakje kwark kan ook wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen over de datum in de koelkast.
ik zit al 10min te bedenken of ik snap wat ik hier leesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |