Belasting op..... reclame.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The fuck is Reclamebelasting?
Ik zat even de achterkant van de Aanslag Gemeentelijke Heffingen te bekijken en daar staat een blokje met reclamebelasting![]()
Zal wel voor de ondernemers hier zijn oid.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The fuck is Reclamebelasting?
Ik zat even de achterkant van de Aanslag Gemeentelijke Heffingen te bekijken en daar staat een blokje met reclamebelasting![]()
Zal wel voor de ondernemers hier zijn oid.
https://ondernemersplein.kvk.nl/reclamebelasting/quote:Maakt u reclame die vanaf de openbare weg te zien is? Dan kan het zijn dat u reclamebelasting aan de gemeente moet betalen. Meer weten of direct regelen.
Er staat iets bij dat het slaat op niet-woningen, dus dat kunnen billboards en bushokjes en zo zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Belasting op..... reclame.
Billboards en bushokjes en zo.
Ah, voor de ondernemersquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
https://ondernemersplein.kvk.nl/reclamebelasting/
nee bushokjes zijn ook woningen... voor daklozenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat iets bij dat het slaat op niet-woningen, dus dat kunnen billboards en bushokjes en zo zijn?
Hm...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee bushokjes zijn ook woningen... voor daklozen
Ik zat net even te kijken, maar het gaat blijkbaar best wel ver. Zelfs een bordje met openingstijden achter het raam van je winkel telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat iets bij dat het slaat op niet-woningen, dus dat kunnen billboards en bushokjes en zo zijn?
Wtf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat net even te kijken, maar het gaat blijkbaar best wel ver. Zelfs een bordje met openingstijden achter het raam van je winkel telt.
Liever geen zuurstof dan de zwakkies in leven houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf.
In een ver verleden hadden ze raambelasting en dat mensen dan hun ramen dichtmetselden, om zo de belasting te ontwijken.
Ik begrijp die mensen steeds beter"Oke, dan maar geen daglicht."
Hoeist Heinrich H?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever geen zuurstof dan de zwakkies in leven houden.
Ik zag een tarievenlijst van de gemeente Amsterdam, want het verschilt per gemeente. Vind de prijzen nog meevallen eigenlijk. Maar ik heb dan wel een pleurishekel aan openbare reclame.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf.
In een ver verleden hadden ze raambelasting en dat mensen dan hun ramen dichtmetselden, om zo de belasting te ontwijken.
Ik begrijp die mensen steeds beter"Oke, dan maar geen daglicht."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Geen gemekker, iedereen zet zijn werkwekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:44 schreef DeZwabber het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk. Samen voor ons eigen.
Staat er ook nog ergens een punt of komma??quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
Harrods doet voorstel om slachtoffers Al-Fayed af te kopen met een bedrag van 6 cijfers
waarschijnlijk achter die 6.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er ook nog ergens een punt of komma??
Ik zit al op 8000.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Geluncht, bloemetjes gezaaid voor juni tot oktober. Nu even de was in de droger en verder tippelen. 5.075 inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |