SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Gefeliciteerd!quote:
De zon in je hart klinkt vrij onpraktisch, naast het formaat zit je ook met de hitte, dat past allemaal niet hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Als je dan de tekst: LAAT DE ZON IN JE HART beluisterd, dan bekruipt mij het gevoel dat je een soort van half in de zon wordt gelanceerd
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zon in je hart klinkt vrij onpraktisch, naast het formaat zit je ook met de hitte, dat past allemaal niet hoor
Ben echt super dankbaar voor deze vlijmscherpe analyse.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zon in je hart klinkt vrij onpraktisch, naast het formaat zit je ook met de hitte, dat past allemaal niet hoor
T-Shirtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, vandaag een t-shirt of iets met lange mouwen?
Checkquote:
Nee was je straks allemaal moeilijk aan het doen om die zon in je hart te krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt super dankbaar voor deze vlijmscherpe analyse.
Zonder deze openbaring, had ik dat inzicht niet gehad.
Je bespaart mij echt superveel moeitequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was je straks allemaal moeilijk aan het doen om die zon in je hart te krijgen
Je hart in de zon is ook vrij problematisch en werm.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was je straks allemaal moeilijk aan het doen om die zon in je hart te krijgen
vraag het dan nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Check
Neem voor le zekerheid ook een vest en een jas mee
Jawel, want in de avond koelt het ook afquote:
Zo ben ik ja, superaardigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bespaart mij echt superveel moeite
Echt aardig van je
Ja sowieso niet heel verstandig om je hart er uit te halen en naar de zon te gooienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hart in de zon is ook vrij problematisch en werm.
dus je moet sowieso mouwen meequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, want in de avond koelt het ook af
Superbescheiden ook en zo verstandig.quote:
Yesssquote:
Iedereen weet waarom maar jij niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:06 schreef Ama het volgende:
Jongens ik vind het stom dat we Dimmy moeten missen.
Over wie heb je het nouquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superbescheiden ook en zo verstandig.
Ben ik ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superbescheiden ook en zo verstandig.
Es lo que es.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen weet waarom maar jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |