SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee klopt. ,maar mij boeit het ff nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat boeit mij precies niks want het veranderd precies niks.
niet de vraag ontwijken
Do what you love, love what you do!![]()
Dus omdat jou iets boeit wat mij niet boeit MOET ik antwoorden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt. ,maar mij boeit het ff nu?
niet de vraag ontwijken
Nope, doe ik niet aan mee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat het mij niet boeit, hou ik me er ook niet mee bezig dus al zou je antwoord willen, zou het oprecht niet weten. Maar ff niet zo opdringen, waarvoor dankTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nou moeten is groot woord, zover wil ik ook niet gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus omdat jou iets boeit wat mij niet boeit MOET ik antwoorden?
Nope, doe ik niet aan mee.
maar geen antwoord erop kom ik tot de conclusie dat ze je mss nog wel ouder schatten als je bent
LOL. alsof mij het wat uitmaakt, maar dat niet gelijk antwoorden zegt mij genoeg.
beetje grijs en kaal ook wel ben je wss?Do what you love, love what you do!![]()
je kunt ook gewoon antwoorden? snap het hele probleem niet?quote:
je doet er zelf moeilijk over
serieus er is toch niemand anders en zeker geen vrouwen.
mannen onder elkaar heeeeeeej
Ik heb antwoord gegeven. Jij wil antwoord, jij doet moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:22 schreef kree het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon antwoorden? snap het hele probleem niet?
je doet er zelf moeilijk overTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Omdat het mij niet boeit, hou ik me er ook niet mee bezig dus al zou je antwoord willen, zou het oprecht niet weten. Maar ff niet zo opdringen, waarvoor dankTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kontje bolkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:23 schreef kree het volgende:
serieus er is toch niemand anders en zeker geen vrouwen.
mannen onder elkaar heeeeeeejProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee idd, het was leuker geweest als je er onwijs tegen in zou gaan. hahahahaquote:
moet ik eerlijk zeggen trouwens. maarja
wijs genoeg soort van net als ik om dat maar niet te doen. (hoewel ik soms heb mijn momenten)
iig wijs genoeg dan. laten we het daarop houden
Zolang ze je zak maar leegzuigt maakt het toch geen reet uit hoe oud ze je schat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee idd, het was leuker geweest als je er onwijs tegen in zou gaan. hahahaha
moet ik eerlijk zeggen trouwens. maarja
wijs genoeg soort van net als ik om dat maar niet te doen. (hoewel ik soms heb mijn momenten)
iig wijs genoeg dan. laten we het daarop houdenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik hou er wel van om beetje randjes op te zoeken in discussies ofzo. gehehe.
zonder dan iemand te beledigingen. maarja doe jij ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb er toch een andere mening over, sowieso voor iemand me leeg gaat zuigen moet er wel wat meer zijn als beetje blubber vet of leuk kopje enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zolang ze je zak maar leegzuigt maakt het toch geen reet uit hoe oud ze je schat?. maar dat zijn beetje mijn principes daarover
nou ik ook, en soms te mss. enne dat in (het echte leven) kan soms in voordeel of nadeel werken heb ik wel gemerkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben gewoon recht toe recht aan.. Simpel as that
maargoed idd eerlijk zijn duurt altijd het langst, daar hou ik me dan wel aan.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: