Jordy is van plan, als een van hen (kartel) gaat, de kaartjes er snel af te halen. Al was dat niet persee nodig voor Jolien.quote:
oke thx, dat heb ik even gemist denk ik door alle hilariteitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy is van plan, als een van hen (kartel) gaat, de kaartjes er snel af te halen. Al was dat niet persee nodig voor Jolien.
om haar weer uit te leggen dat het wel strijden is, maar niet haar soort strijd. tja zou ook niet aan de gang blijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
Jane geeft nog even een steek naar Jordy dat zij wil strijden voor de finaleplek.
Jordy zegt niets tot ze weg is. En zegt dan dat hij die discussie niet nog een keer aangaat.
Lafbek
ik lees vaak genoeg op Xquote:
Dat is geen strijd. Tenzij je een laffe naaiactie strijd vindtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om haar weer uit te leggen dat het wel strijden is, maar niet haar soort strijd. tja zou ook niet aan de gang blijven
Maar dat had hij ook tegen Jane zelf kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om haar weer uit te leggen dat het wel strijden is, maar niet haar soort strijd. tja zou ook niet aan de gang blijven
Wie dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:15 schreef Thorelf het volgende:
Jammer dat het eigenlijk al bekent is wie er gaat....
dat heeft hij al lang tegen haar gezegd, hebben ze buiten al eens een goed gesprek over gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Ynti het volgende:
[..]
Maar dat had hij ook tegen Jane zelf kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |