En dan denk jij: oei..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik aan de hemelpoort sta, laat Petrus (toch?) me deze pagina in de KSC zien.
Dat Petrus ineens een enorme gitzwarte chagrijnige Ethiopiėr blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik aan de hemelpoort sta, laat Petrus (toch?) me deze pagina in de KSC zien.
Dat is zo'n domme clip. Dan staan ze op een gegeven moment ook zo te springen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier raak je me toch een beetje kwijt vrees ik.
Ja nee, dan zijn de rapen helemaal gaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Petrus ineens een enorme gitzwarte chagrijnige Ethiopiėr blijkt te zijn.
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zo'n domme clip. Dan staan ze op een gegeven moment ook zo te springen.
Hij was naar alle waarschijnlijk iig niet witquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oke nu zie ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op 3 minuten
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, dan zijn de rapen helemaal gaar
Wat jij zeggen?quote:
Gelukkigquote:
Dit valt anno nuutje toch niet meer aan te glurenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Oh goddomme eerste hit ook meteen
Bekijk deze YouTube-video
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
The Electric State was best een vermakelijke film, alleen die Millie Bobby Brown was wat te intens opgefokt de hele tijd
Qua script en acteurs niet, qua CGI en visuals is het wel erg goed gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?
Nu is iedereen beledigd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit valt anno nuutje toch niet meer aan te gluren
Of gaat men zeggen dat het feitelijk onjuist is. Want een hostie is van de katholieke kerk en dominee van de protestantse...quote:
Lekker jus slurpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lekker nog een rundersoepsapje van mijn sucadelapjes
jij bent super grappig dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ook vroeger, jaren 90, hoogtijdagen van de mensheid, had je Paul de Leeuw met Bob en Annie.
En er was een sketch, geen idee meer waar die over ging. Iets met kip piri piri en dan loopt Bob door het bos te roepen: POELE POELE PETRUS
En dat hebben m'n zus en ik wel honderd keer gekeken en het bleef hilarisch.
Dus ik ben sowieso wel de lul.
Was dat niet al je ontbijt en lunch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
wel je tanden uit gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |