Dit weekend de aira22 alweer uitgelaten, eind maartquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja niet heel warm maar heerlijk zonnig. Tot nu toe is de lente echt schandalig lekker.
Oke Jean pierrequote:Op zondag 30 maart 2025 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit weekend de aira22 alweer uitgelaten, eind maartDit is 2022 all over again. De havenmeester vertelde dat het aanvoelde als mei drukte in de haven.
Dit is de traditionele lente oostenwind des eeuwigheids die er aan zit te komen. Veranderd niet de aankomende 3-5 weken.quote:
Gelukkig hebben we een flinke buffer na al die te natte maanden. Nog lang geen droogte.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Recorddroog jongens....met slechts 1mm neerslag in Arcen...
https://www.knmi.nl/over-(...)e-maart-met-veel-zon
Voorlopig ook echt geen regen hier. De hele week en volgende week droog zo te zien.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een flinke buffer na al die te natte maanden. Nog lang geen droogte.
Tot half april vrijwel niks.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voorlopig ook echt geen regen hier. De hele week en volgende week droog zo te zien.
Juffrouw Jetten zal wel in de lucht komen dat je dit niet moet willen hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Bah ik vind het maar niks, geef mij de oude tijd maar weerquote:Op maandag 31 maart 2025 19:45 schreef INViCTuS het volgende:
Wel fijn dat de duisternis niet meer zo vroeg z'n intrede doet. 20:30 een keer donker is ideaal
Resistance is futilequote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bah ik vind het maar niks, geef mij de oude tijd maar weer
zomeravonden, ja? aan alles komt wel weer een eindquote:Op maandag 31 maart 2025 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juffrouw Jetten zal wel in de lucht komen dat je dit niet moet willen hoor.
Zomeravonden buiten zitten in maart. Bij de keet met je maten een krat beugels, deern op de knie. Goede gesprekken en guitigheid bij het kampvuur. Machtig. Wordt een lange lente en zomer, zonder einde.
Voor 20 uur donker vind ik altijd maar niks. Te vroege zonsopkomst hoeft overigens ook niet. 6:30/7 is eigenlijk ideaal.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bah ik vind het maar niks, geef mij de oude tijd maar weer
Het enige 'serieuze' buitje is dus ook nog langs me gegaanquote:Op maandag 31 maart 2025 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Het levert prachtig weer op dus geen klagen hierquote:Op maandag 31 maart 2025 02:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is de traditionele lente oostenwind des eeuwigheids die er aan zit te komen. Veranderd niet de aankomende 3-5 weken.
Konden alle maanden maar zo mooi zijn, met wel wat regen zo nu en dan voor de natuurquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maart was wel echt een godenmaand.
- Record zonnig (landelijk gezien dan; 2022 was hier nog wel 15 uur zonniger ongeveer)
- Compleet droog hier (nouja, 0.2 mm)
Dat gecombineerd met een prima temperatuur. Vrijwel constant tussen de 10-20 graden, waarvan 16 dagen 15+ . De zon is nog niet verschroeiend, dus helemaal lekker zo dat weertje in maart.
April ziet er ook de eerste twee weken uitstekend uit
Februari was gewoon standaard. Niks prima. Gewoon koud en niet overdreven veel zon. Maart valt van te genieten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
En niet te vergeten was februari ook al een prima maand
Wat zonniger en vooral veel droger dan normaal (ca 18 mm), althans hier. Dikke prima dus voor een februari vind ik dat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Februari was gewoon standaard. Niks prima. Gewoon koud en niet overdreven veel zon. Maart valt van te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |