Ach ja, mijn lievelingsfilm krijgt ook maar krappe voldoendes, dus hoeveel waarde je aan reviews moet hechtenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel vaker zo idd
Dan heb ik iets gezien en denk ik "oh dat was wel leuk" en dan zoek je hem op en dan krijgt ie een 3,4 ofzo ;')
@4EverBlackEyed lekker wat Neetrium Chloride over je eten strooienquote:
0,0.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
dus hoeveel waarde je aan reviews moet hechten
Wordt de komende week dus alles extra zout eten, zonde om weg te gooienquote:
Welke film is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, mijn lievelingsfilm krijgt ook maar krappe voldoendes, dus hoeveel waarde je aan reviews moet hechten
Radioactief verval van wat zeldzame isotopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kan zout over de datum zijn? Wat gebeurt er dan? Gaat het schimmelen? Neemt de kwaliteit af? Wordt NaCl ineens NuCl?
Ja, goed planquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt de komende week dus alles extra zout eten, zonde om weg te gooien
mijne al jarenquote:
Er zit geen alcohol in de mening van anderen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
0,0%
Toch maar de mening van anderen.
Zeg je nu ook vaker nee? Met al die Neetrium?quote:
Prettig weekend allenquote:Once dated a guy, stalked him so hard to the point I found out his child is not his and I knew in his circle of friends who the real dad was![]()
![]()
![]()
Na...hquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu ook vaker nee? Met al die Neetrium?
Ja, daaromquote:
Ik doe ook 10 jaar met zo'n potje, gebruik het eigenlijk alleen maar op spiegeleitjesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit geen alcohol in de mening van anderen?
Beetje slappe zooi eigenlijk
quote:
Of aan mij geven, ik moet extra zouten hebben om mijn bloedvolume op peil te houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt de komende week dus alles extra zout eten, zonde om weg te gooien
Dat is alleen maar goed, al het andere is al zout genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe ook 10 jaar met zo'n potje, gebruik het eigenlijk alleen maar op spiegeleitjes
Uhhhquote:
Oef ja, nu snap ik de houdbaarheidsdatumquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Radioactief verval van wat zeldzame isotopen.
Gewoon lekker een zakkie chips leegvreten danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of aan mij geven, ik moet extra zouten hebben om mijn bloedvolume op peil te houden
Ja daarom, nergens voor nodig om andere dingen nog te zoutenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, al het andere is al zout genoeg.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, ik heb nog extra zout in mijn handquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe ook 10 jaar met zo'n potje, gebruik het eigenlijk alleen maar op spiegeleitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |