Die trappen allemaal in de lieve, onschuldige meisjes actquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er zoveel op haar is gestemd. Vreemde smaak hebben ze.
En zo zie je maar dat Sharice minder geliefd is nu er een totaal andere bank isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er zoveel op haar is gestemd. Vreemde smaak hebben ze.
Dat geloof ik ook. Als er gepost wordt ze achter Mattheus aanloopt dan komen ze briesend binnen met allerlei vervloekingen en scheldwoorden en de mededeling dat er niets achter steektquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Die trappen allemaal in de lieve, onschuldige meisjes act
Die kreeg alleen zoveel stemmen omdat ze Axel eruit wilden hebben. Zoals er nu gestemd moet worden stinkt aan alle kanten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat Sharice minder geliefd is nu er een totaal andere bank is
En toen jane op de bank zat tegen milena en charise, had Jane ontzettend veel stemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kreeg alleen zoveel stemmen omdat ze Axel eruit wilden hebben. Zoals er nu gestemd moet worden stinkt aan alle kanten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:46 schreef Folies het volgende:
Och wat lief, Jolien krijgt een onderbroek van Mattheus. Hopelijk ongewassen.
En dat kwam ook omdat ze Milena en Sharice eruit wilden hebben. Het stemmen klopt gewoon niet. Het is een groep mensen met tig e-mailadressen die bepalen wie er blijft en wie eruit gaatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
En toen jane op de bank zat tegen milena en charise, had Jane ontzettend veel stemmen.
Die onzin iedere keerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat kwam ook omdat ze Milena en Sharice eruit wilden hebben. Het stemmen klopt gewoon niet. Het is een groep mensen met tig e-mailadressen die bepalen wie er blijft en wie eruit gaat
Heeft haar moeder gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:52 schreef Verida het volgende:
hoe weet jolientje trouwens dat Jeffrey nog geen contact had opgenomen met haar moeder ?
heeft mama dat toegefluisterd tijdens de freeze?
dat is toch bizar, dat dergelijke informatie het huis in is gekomen?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: dus ik heb binnenkort een nieuw huis
quote:
Ze hadden het over Brabantia.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uit het niets kwam die zin opeens
Ik denk niet dat die moeder daar bewust mee bezig wasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch bizar, dat dergelijke informatie het huis in is gekomen?
dus jolientje heeft nu een vrijbrief om nog even mattie te pakken voor het programma is afgelopen
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze hadden het over Brabantia.
Jane zei dat tegen Brabantia als hint zeg maar![]()
Voor nieuwe spullen dus
maar jolientje wel denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die moeder daar bewust mee bezig was
Geen idee , het zat in de SLquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
maar jolientje wel denk ik
die wilde zekerheid en was waarschijnlijk allang blij dat die freeze gebroken mocht worden, even goed knuffelen en fijn wat info fluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |