Heeft die er wel broccoli voor gekregen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar denk niet dat het beertje zn diensten tegen zijn wil heeft verricht.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die er wel broccoli voor gekregen?
🍆quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Vanzelfsprekend. En andere groenten
Heb die man maar geappt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Auw.
Mja, ik zou zeggen ontsmetten maar misschien hangt hij dan in je vingers.
Die mogen ze niet, want dat is giftig, net als aardappel.quote:
Goede reden om knappe mannen aan te sprekenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zon zwempak besteld met lange mouwen. Net binnen gekregen en aan de achterkant sluit je het met een rits. Het lukt mij niet om die rits naar boven te krijgen ondanks het touwtje wat er aan zit
Dit moet wel gehecht worden denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Hebben honden niet dat ontsmettende in hun speeksel?
O echtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die mogen ze niet, want dat is giftig, net als aardappel.
Jaren 80 pisgeel van je oma.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Van dat water dat net zo warm is als wanneer je in het zwembad plast.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zon zwempak besteld met lange mouwen. Net binnen gekregen en aan de achterkant sluit je het met een rits. Het lukt mij niet om die rits naar boven te krijgen ondanks het touwtje wat er aan zit
Ja die buurman is naar een dierenarts gegaan. die denkt dat het klein is begonnen maar groter is geworden. Maar de buurman gaat het nu proberen te ontsmetten. Hij weet ook niet hoe de hond reageert. Maar hij si wel goed met honden. geloof ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet wel gehecht worden denk ik.
Zelf een nog langer touwtje aan maken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
krijg het touwtje wel te pakken maar de rits schuift nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelf een nog langer touwtje aan maken?
hechten moet altijd gelijk toch? omdat er anders al bacteriën in zitten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet wel gehecht worden denk ik.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg het touwtje wel te pakken maar de rits schuift niet
Dat hebben ze nooit gezegd bij Grey's.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hechten moet altijd gelijk toch? omdat er anders al bacteriën in zitten?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit gezegd bij Grey's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |