Dat kwam later.quote:
Juist.quote:
404quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger… had het internet heel weinig pagina’s. En ze werkten allemaal
Was alleen maar tekst, plaatjes laden ging al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:29 schreef chufi het volgende:
Heb de eerste paginas nog zien laden op een 386 pc of zo , maar op een netwerk .. maar dan nog ging dat langzaam.. EN de content stelde weing voor ..
Het was html en dat maakte het volgens mij langzamer.. Maar wel grafisch.. en daar ging het toen om volgens mijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was alleen maar tekst, plaatjes laden ging al helemaal niet.
kort geheugen wel ... weet het ook niet meer ... 134 of 14..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar is een topic over![]()
Even zoeken…
40+ / Wie kent zijn ICQ nummer nog uit zijn hoofd?
Door ICQ ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:41 schreef chufi het volgende:
Ben er wel door in Brasil en Finland gekomen .. ( over wat extremen )
Dat soort dingen zijn bij mij niet meer helderquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet mijn wachtwoord zelfs nog. Inloggen was een dagelijkse routine.
Ja behoorlijk mee lopen chatten toen idd hetgeen het gevolg ... zowel Brasil is ook hier geweest als ook Finland... en ik daar ..quote:
Toen was sesamstraat toch nog in zwart witquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hadden zelfs live video, toen al !
Ja dat werkte idd ook ...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hadden zelfs live video, toen al !
Het waren 'gevaarlijke' tijdenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behoorlijk mee lopen chatten toen idd hetgeen het gevolg ... zowel Brasil is ook hier geweest als ook Finland... en ik daar ..
In een tijd dat 72% nog niet eens een computer had... en van die nog geen 92% internet en daarvan nog eens 83% geen webcam.. en dan ook nog tijd over hadden om te ICQén en die dat mochten van hun vrouw die groep had geen vrouwquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen was sesamstraat toch nog in zwart wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |