Ja, maandag is de beste tv dag. Ik heb vandaag een online afspraak. Dat wordt dus terugkijken voor mij.quote:Op maandag 14 april 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Maandag is televisiedag voor mij
Gelukkig is terugkijken een optiequote:Op maandag 14 april 2025 10:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, maandag is de beste tv dag. Ik heb vandaag een online afspraak. Dat wordt dus terugkijken voor mij.
Ja? Bakt ze er wat van?quote:Op maandag 14 april 2025 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ellie Lust is op RTL5 is best vermakelijk.
Niet zijzelf, de cheesevandebaconimitatie.quote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja? Bakt ze er wat van?
Ik vind haar zo humorloos
Ah okequote:Op maandag 14 april 2025 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet zijzelf, de cheesevandebaconimitatie.
Dan moet je geen kapster worden.quote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja? Bakt ze er wat van?
Ik vind haar zo humorloos
Best een leuk programma en wat een verhalen!quote:Op maandag 14 april 2025 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ellie Lust is op RTL5 is best vermakelijk.
Begin toch nieuwsgierig te worden...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Best een leuk programma en wat een verhalen!
Gisterenochtend Champions League kijken. Fucking grote spoiler vol in beeld.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk
Hier denk ik terugkijken van dingen (geen gedoe met reclames dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |