Gatver.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse broodje zit een beetje mensenpoep op.
Boarden in Aprilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
shoarmarolladequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:103. Da Emperor - Get Funky
104. DJ Snake Ft. Yellow Claw - Ocho Cinco
105. Qatja S. - Geen Haar Beter
Uitstekende keuzequote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.
Anders wel gek dat je tijdens werk tijd genoeg hebt om te schijtposten.
*checkt tijd*quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhm.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker saampjes in een superwak verdwijnen.
US zit in een tijd vacuüm.quote:
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.
Anders wel gek dat je tijdens werk tijd genoeg hebt om te schijtposten.
Arme maan, nog meer kraters.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hier
Knap dat je de soort kunt herkennen aan 1 matige foto.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#AllevrouweninAmsterdam, binnen blijven vandaag, of trek wat vuilniszakken aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef Karzai het volgende:
geloof dat de centjes vandaag ook weer gestort gaan worden dus ik kan na het werk linea recta het terras op
Heb maandag een gesprek met baas 2 en 3 over het teveel aan uren dat ik draai. Ik zal deze optie meenemen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hier
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Maan heeft moeite om zichzelf te uiten: 'Stukje ben ik kwijtgeraakt'
reddingsbootje eerderquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week komt het schip met geld weer
Best positief toch, dat jullie kennelijk zulke banen hebben waar dit gewoon mogelijk is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt weer voor de positiviteit Kaneel.
ja er zat wat vet op de lens zie ik nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je de soort kunt herkennen aan 1 matige foto.
Altijd al geweten dat je een strontexpert was.
Wij zijn het uitverkoren volk der Kantoortijgers, zo heeft God het allemaal ontworpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best positief toch, dat jullie kennelijk zulke banen hebben waar dit gewoon mogelijk is.
Ohquote:
Wel schoon naar de kelder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |