Nu gaan die rare mensen onder de rivieren weer zeggen dat het friet is.quote:
daar zat muziek inquote:
niet gekliktquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PTA TT NYR
Dr_Flash in PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2025
Gewoon via soulseek downloadenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ditJe geduld werd wel op de proef gesteld toen
Gestemd op Maccie met eigen saus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PTA TT NYR
Dr_Flash in PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2025
Zou ook de oorzaak even verhelpenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Karzai het volgende:
brand alarm ging af maar wat raampjes open gezet
Ging daarom het brandalarm van karzai af?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Send to kindle doet het niet meer
Sommige katten vinden bakjes niet leuk omdat de rand tegen hun snorharen aankomt terwijl ze eten. Misschien een plat bordje proberen anders?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
Ik dacht ik stop gewoon een brokje in haar mond en dat at ze op en zo door... En nu zit ze te eten.
[ link | afbeelding ]
Maar ze wil dat niet vanuit het voerbakje.![]()
![]()
Ik had een paar boeken gestuurd vorige week en die worden niet gedownload.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging daarom het brandalarm van karzai af?![]()
Bij mij werkte het al een tijdje slecht. Maar werkt het nu in z'n algemeen niet meer of alleen op jouw kindle niet meer?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar boeken gestuurd vorige week en die worden niet gedownload.
Als ik in de cloud kijk staat daar ook bijna niks meer.
Ja ga ik nu ook nog proberen maar was tot twee dagen terug geen probleem. Maar goed snoepjes eet ze als ik ze aan geef in haar bek, als het valt gaat ze er vaak niet eens achteraan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige katten vinden bakjes niet leuk omdat de rand tegen hun snorharen aankomt terwijl ze eten. Misschien een plat bordje proberen anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |