quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En sleept die fok nu voor het gerecht?
nou ja zeg, ben dimmy nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met al jouw bans verdiend die wel wat
Had ze gisteren verteld. Vandaag heeft ze weer Thaise les.quote:
Oeh, have funquote:
Waarom is datquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:11 schreef mschol het volgende:
ik twijfel om mij even aan te kleden en rondje door polder alvast te fietsen ofzo..
omdat het zo achterlijk vroeg is/wasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Lijkt mij juist lekker rustig
Oh ja, nou dan wacht je evenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het zo achterlijk vroeg is/was
inmiddels pas net gedouched..
overigens zal het best rustig zijn maar al het "wild" is er ook nog, en ik heb wel vaker in het donker gehad dat ik bijna een haas heb overreden
TIIIJJJJJJDquote:
Ja en misschien wel twee koffie vandaagquote:
Ik heb voor de lunch wel worstenbroodjes uit de vriezer gehaaldquote:
een sterrenhemel, bloemetjes en een persoon als windows achtergrondquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een rode panda als Windows achtergrond.![]()
Sow. Jij durft.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en misschien wel twee koffie vandaag
ik zit nu al op 3quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en misschien wel twee koffie vandaag
Living on the edgequote:
Als ik dat doe dan ben ik deaudquote:
Je was okequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan ben ik deaud
hoef je niet meer te werken of belasting te betalenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan ben ik deaud
4EverBlackCoffeequote:
ja, ik denk hetquote:
Preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef je niet meer te werken of belasting te betalen
tijdelijke sauna hierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het belooft wel een mooie dag te worden
Hiep hoi
Ik was gisteren wel krokant gebakken toen ik de auto uitkwamquote:
Ze zijn lekker met het onderhoud bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
oh, zo te horen wordt de rest van de gallerijhekken op mijn verdieping vervangen..
mag ook wel voor 13 miljoenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn lekker met het onderhoud bezig
Het mag wat kostenquote:
Kan je veel koffie voor kopen.quote:
tja.. krijg je met grote panden..quote:
zonde..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je veel koffie voor kopen.
Het is wat het is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. krijg je met grote panden..
[..]
zonde..
koop dan chocolademelk
Er is geen windquote:
Van 13 miljoen wel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
van het bedrag dat ik daaraan bijdraag kan ik niet met pensioen
Heb je slechte karma?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen wind![]()
Ik heb echt onwijze pech. Normaal is dit het ideale seizoen voor kitesurfen. En komende week is ook geen wind voorspeld
dat zou moeten lukken, net..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 13 miljoen wel, mag ik hopen?
quote:
weergoden zijn vast boos op jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen wind![]()
Ik heb echt onwijze pech. Normaal is dit het ideale seizoen voor kitesurfen. En komende week is ook geen wind voorspeld
Ga je vandaag nog fietsen?quote:
Wattebbiegedaandan?quote:
Dat is altijd een optiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik meer Thaise kindjes offeren
Ja, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja,sowieso want boodschappen, hoef ik dat morgen niet meer te doen
Ja, je zit wel op een wat kleiner oppervlakquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bang dat het wat begint op te vallen
Aan Cthulhu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik meer Thaise kindjes offeren
Gezondheid.quote:
Ja uiteindelijk zal het wel gaan opvallen denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je zit wel op een wat kleiner oppervlak
Net zo hard als dat jij aan het werk bent CEquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hard aan het werk @:4everblackeyed?
Jammerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk zal het wel gaan opvallen denk ik
Heel sociaal van jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
K doe het nu maar gewoon voor iedereen
Ik ben de was aan het doen. Huis ruimt zichzelf niet op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo hard als dat jij aan het werk bent CE
Ik heb nog een leuk liedje voor je.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:02 schreef UitStraling het volgende:
Met dit in je hoofd wakker worden,
Let it swing and let it rock and roll
Let it swing and let the feeling take control
Oooh, ah, oooh
[ link | afbeelding ]
Wat ben je weer voor enge en snode dingen aan het doen allemaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
K doe het nu maar gewoon voor iedereen
Niks anders als normaalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je weer voor enge en snode dingen aan het doen allemaal?
Wat ga je nu weer leren?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Citizen.Erased
Ik heb een go voor een nieuw te starten opleidingZie mij gaan jong
U is vrij vandaag?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de was aan het doen. Huis ruimt zichzelf niet op.
Om nog beter te leren om enkels door te knagenquote:
Ik hoop niet voor je dat we weer de 42 graden aan gaan tikken.quote:
Tering wat een griebusbendequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je.
Wel even op hoog volume afspelen voor het optimale luistergenot![]()
Is net zo rustgevend als dat linkje van laatst van Defcon![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat is best een leuk liedjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je.
Wel even op hoog volume afspelen voor het optimale luistergenot![]()
Is net zo rustgevend als dat linkje van laatst van Defcon![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Is het uit met je meisje?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de was aan het doen. Huis ruimt zichzelf niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |