Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat Sharice er wel klaar mee is..En als morgen idd Pootje vertrekt, wordt het nog erger
Die heeft denk ik weer het spek en bonen gevoelquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:24 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ze zit er echt sip bij.
ik ga een gokje doen, niksquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef Folies het volgende:
Nu heeft Mattheus een pleister op zijn duim. Wat is daar dan mee, en wat was er laatst met zijn wijsvinger?
Zijn vinger is Blauw en kapotquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef Folies het volgende:
Nu heeft Mattheus een pleister op zijn duim. Wat is daar dan mee, en wat was er laatst met zijn wijsvinger?
Als je 1 of 2 charismatische persoonlijkheden neerzet tussen een hoopje mensen zonder uitgesproken karaktereigenschappen dan vallen die al heel snel op waardoor je een "jantje of pietje show" krijgt. Blame de casting.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook wel wat BB creeert
Hij krijgt het podium van BB
Mwahquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je 1 of 2 charismatische persoonlijkheden neerzet tussen een hoopje mensen zonder uitgesproken karaktereigenschappen dan vallen die al heel snel op waardoor je een "jantje of pietje show" krijgt. Blame de casting.
Ja, ik snap het ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft denk ik weer het spek en bonen gevoel
En dat snap ik wel
Dat vind ik dus ook zo raar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dat geknip in die vingertjes, bleh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |