Ik ben nu alleen Axel niet zat maar ook nog eens Jordy die constant genoemd wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ugh zo vreselijk veel onzinnige SLs vanavond
Oh, dus dat kan het niet zijn waarom ze niet in haar hum is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Sharice? Volgens mij gisteren een videoboodschap van haar nicht als ik me niet vergis.
Ik vind dat het steeds herhalen van deze specifieke podcast eigenlijk Jane in een niet al te best licht stelt; In de podcast zie en hoor je echt de "quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben nu alleen Axel niet zat maar ook nog eens Jordy die constant genoemd wordt.
Jordy denkt dat HIJ de Greatest Showman On Earth isquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:56 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij vindt Jordy het geweldig wat ze gedaan hebben....
Jepquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:56 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij vindt Jordy het geweldig wat ze gedaan hebben....
Ik zie heel veel toneelquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind dat het steeds herhalen van deze specifieke podcast eigenlijk Jane in een niet al te best licht stelt; In de podcast zie en hoor je echt de "![]()
Jordy" attitude en deze week zijn ze als beste vriendjes. Doet twijfelen aan in welke mate Jane oprecht is.
En terug. Niets gebeurd, zitten nog steeds buiten lekker te keuvelen. SL was dus echt gewoon onzinnig
Jordy heeft de tijd van z'n leven daar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy denkt dat HIJ de Greatest Showman On Earth is
Wel heerlijk als je je zo nog kan voelen....alsof je iets speciaals heb neergezet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy denkt dat HIJ de Greatest Showman On Earth is
Tis ook wel wat BB creeertquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel heerlijk als je je zo nog kan voelen....alsof je iets speciaals heb neergezet.![]()
Maar nu gaan ze zingen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
vroeg me al af waarom ze dat niet meer deden, maar ze hebben het weer ontdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |