jordy en jane hebben allebei het meestequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:55 schreef kater1 het volgende:
Vanaf nu weer concurrenten. Gezamenlijk geld gescheiden. Jordy het meeste, Pootje het minste.
Denk oprecht dat Jordy geen gevoelens heeft voor Jolien en daarom redelijk normaal met haar kan liggen. Beetje zoals je met een klein nichtje/ zusje ligt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een lichamelijke reactie
Dat was echt niet gezondquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk oprecht dat Jordy geen gevoelens heeft voor Jolien en daarom redelijk normaal met haar kan liggen. Beetje zoals je met een klein nichtje/ zusje ligt.
Maar ik sluit ook niets uit.
Vergeleken met het ziekelijke aanhankelijke gedrag van sommigen de afgelopen weken valt dit in het niet. Met Sharice en Milena als voer voor psychologen.
Joh die twee, zoiets heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vergeleken met het ziekelijke aanhankelijke gedrag van sommigen de afgelopen weken valt dit in het niet. Met Sharice en Milena als voer voor psychologen.
krant enzo?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgende week weer back to reality week denk ik... is elk jaar.
Nou dat weet ik dus ook niet, maar hoor het al jaren. Fred van Leer enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef Sestra666 het volgende:
haiiiiiiiii ( is dat van louisa transgender)
ik lach me suf om dat stel .. zo leukquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus ook niet, maar hoor het al jaren. Fred van Leer enzo.
Ja voor mij hoeft het ook niet lekker rustig zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Nou laat die oudbewoners maar weg. Nu kan ik tenminste op m'n gemak 2 streams tegelijk beluisteren.
Hoe dat is gebeurd kan je allemaal terug lezen in streamverslag, de dikste winst kwam van de veiling, daar kocht hij de schatkist , die kon iedereen kopen trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:17 schreef maxelu het volgende:
Trouwens wel frappant dat Jordy van (ik denk) minder dan 2k naar een jackpot van bijna 30k is gegaan in een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |