Dan hebben we daar in elk geval de wapens al voorquote:
Wil jatten? Dat gebeurt al.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef THEFXR het volgende:
https://newsvoice.se/2025/03/savings-for-defence/
Komt hier een burger oorlog uit voort?
Niemand laat zijn geld zomaar jatten...
Is dat wel zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:32 schreef THEFXR het volgende:
ja, alleen dit is natuurlijk zo zichtbaar als het maar kan zijn.
En wat denk je te doen met die "wapens"?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan hebben we daar in elk geval de wapens al voor
Gewoon het zwitserland systeem, burgers die zoveel mogelijk eigen wapens mogen kopen om hun eigen land te verdedigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef BertV het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Nu is het bij weinigen bekend dat het geld op de bank niet meer van jou is, maar een schuld van de bank aan jou.
Als ik het goed begrijp, worden alle euro's die 'gewoon op rente' staan straks gebruikt voor (wel) risicovolle investeringen (met potentieel meer opbrengst) om oorlogstuig te kopen.
Vroeger raakte links daarvan in shock, maar maak ze bang en ze doen weer alles.
Hier in Belgie mochten we in mijn jeugd vrij wapens bezitten (uitgezonderd oorlogswapens ntl). En er waren bijna geen incidenten mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gewoon het zwitserland systeem, burgers die zoveel mogelijk eigen wapens mogen kopen om hun eigen land te verdedigen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Alles voor ons veiligheid! slava ukraine
[ afbeelding ]
Een gewapende bevolking past niet meer in het huidige narratief.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hier in Belgie mochten we in mijn jeugd vrij wapens bezitten (uitgezonderd oorlogswapens ntl). En er waren bijna geen incidenten mee.
Tot op een dag een jonge gast Hans Van Temsche een wapen kocht en op straat enkele allochtonen neer knalde.
Gevolg...gans Belgie werd ontwapend.
Enkel de criminelen hebben nog wapens nu. De doelgroep die men wou aanpakken
Dat doen ze op een hele slinkse manier.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef THEFXR het volgende:
https://newsvoice.se/2025/03/savings-for-defence/
Komt hier een burger oorlog uit voort?
Niemand laat zijn geld zomaar jatten...
Dat gebeurt al en daar worden die dodelijke en niet werkende windmolens van betaald.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is beter om iedereens geld af te pakken, want jullie kunnen geen goede keuzes maken.
Als die windmolens zo dodelijk zijn, waarom leef jij dan nog?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:49 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dat gebeurt al en daar worden die dodelijke en niet werkende windmolens van betaald.
Dus pistolen zijn niet dodelijk omdat ik nog leefquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als die windmolens zo dodelijk zijn, waarom leef jij dan nog?
Of waarschijnlijker: waar haalt je ai botfarm dan zijn stroom vandaan?
Mijn post was echt niet dommer dan die van jou hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:48 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dus pistolen zijn niet dodelijk omdat ik nog leef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |