Ik was normale grootte tot ergens groep 6 ofzo. En toen schoot iedereen om mij heen de lucht in, behalve ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
jij was altijd al zo'n ukkie?!!? haahahahahhaaaaaaa!111!!
Nee maar even serieus, dat is toch heerlijk. Bij mij begon de hel van puberteit ook echt heel vroeg, en daarmee ook alle mentale shit want ik kon dat niet aan. Vraag me af of dat iets te maken had met de leeftijd![]()
Vond je het toen trouwens vervelend dat het bij jou wat langer duurde? Ik weet dat er hier wel wat meiden waren die het jammer vonden maar dat ging dan meer over borstontwikkeling etc
allemaal gemorste tomatensoepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me werd het pas op haar zestiende. Was er ook al voor naar de dokter geweest geloof ik.
Zat ze daar in de klas die eerste keer: 'Als ik zo ga zitten floept het er zo uit. Floep floep floep.'
jij hebt echt geen flauw idee wat ongesteldheid is, of welquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
allemaal gemorste tomatensoep
Ahja dat is wel mazzelquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nooit echt pijn. een beetje een irritant gevoel als het lijkt of er weer een bonk of sliert van de glijbaar gaat...
maar ik geloof dat ik 32 jaar maar twee dagen pijnstillers heb gebruikt voor een licht buikpijngevoel
Nee en dat houd ik ook lekker zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt echt geen flauw idee wat ongesteldheid is, of wel
ik tel mn zegeningen ook maandelijks hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat is wel mazzel
Het is bij mij lang niet zo erg meer als toen ik tiener was. Maar alsnog maakt het wel echt verschil?
Hoe klein was je dan? Als je daarna nog een groeispurt had?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was normale grootte tot ergens groep 6 ofzo. En toen schoot iedereen om mij heen de lucht in, behalve ik
Als we met gym dingen op hoogte gingen doen (met de ringen ofzo) moesten we sorteren op lengte en ik stond altijd vooraan
Neuh niet echt eigenlijk? Ik was toen ook niet echt met jongens enzo bezig?
Vervelender was dat ik op mijn 15e oid alsnog een groeispurt kreeg. Jezus wat een groeipijn in mijn benen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee en dat houd ik ook lekker zo
blokjes tomaat... ow en van die binnenkantjes met pitjes... een hele rijquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
je weet niet of het een rijkgevulde tomatensoep is
Dat zou pas echt puni chappen zijnquote:
ander soepje voor essiehilliequote:
Ik weet niet hoor, maar als mijn tomatensoep dezelfde substantie heeft als wat er maandelijks uit komt dan hoef ik geen tomatensoepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kleinquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe klein was je dan? Als je daarna nog een groeispurt had?
En ok die pijn is niet fijn, maar fijn dat je niet op een mini-mini lengte bent blijven hangen
Ehw.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als mijn tomatensoep dezelfde substantie heeft als wat er maandelijks uit komt dan hoef ik geen tomatensoep
Zo'n romige met halve stukken tomatenvel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Miniquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klein
Ze hebben toch van die schema's met hoe groot je bent etc? Volgens dat schema zou ik 154 worden. Het is 164 geworden
ik had ooit bietensoep, leek er enigszins opquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
blokjes tomaat... ow en van die binnenkantjes met pitjes... een hele rij
Van die slijmerige bonkies en sliertjes als soepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als mijn tomatensoep dezelfde substantie heeft als wat er maandelijks uit komt dan hoef ik geen tomatensoep
slurpppppppppppppppquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ooit bietensoep, leek er enigszins op
[ afbeelding ]
was lekker trouwens joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |