Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzettenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou naar de film vanavond, maar het is een nadenkfilm dus ik ga afzeggen denk ik(au nu denk ik toch)
Aardappeltjes uit de airfryerquote:
Vind ik van welquote:
Moonfallquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzetten
eet smakelijk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aardappeltjes uit de airfryer
Vlees uit de Airfryer
PINDASAUS
[..]
Vind ik van wel
Die ken ik nietquote:
Net moest ik nog naar bed, wat is het nou?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzetten
Ik zei vroeg, niet nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Net moest ik nog naar bed, wat is het nou?
In mij?quote:
Maar het is nu vroegquote:
Hard ditquote:
Om half 8 ookquote:
Wie?quote:
zie je een heel slijmspoor?quote:
Dat is echt zo'n typische film die het genre 'hersenloos vermaak' perfect heeft omarmd.quote:
Dat heb ik met Expendablesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n typische film die het genre 'hersenloos vermaak' perfect heeft omarmd.
KIEEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard dit
[..]
Om half 8 ook
[..]
Wie?
quote:
quote:
Niznomnomnom!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
Dan is het wel heel erg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
ga buiten hardlopen ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, waarom voel ik me nu zo fit en energiek. Wat heb ik anders gedaan dan afgelopen week toen ik niet vooruit te branden was? Waar is de gebruiksaanwijzing?
Ik weet nu ook niet wat ik moet doen met al deze energie. Dit is een heel zeldzaam fenomeen na werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |