Oh op die manier.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde meer dat ik 7500 een (veels) te hoog bedrag zou vinden om risico mee te nemen![]()
Nou daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat huis is verkocht na de bouw van die schuur, mooie soap![]()
Die van mij zat aan de hormonen, dat wist ik nog wel, maar dat was ze zelf ook soort van vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat sowieso niet, maar herinner me wel haar moodswings nog. Hoop dat ik die niet geërfd heb
Bij ons komen ze zelfs zeiken over of je aanvullende bouwwerken wel aan de stijlvereisten voldoen en of je heg niet te hoog is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat huis is verkocht na de bouw van die schuur, mooie soap![]()
Echt hè. Nou liep de zaak toen wel al, dus ik ga er van uit dat de huidige bewoner niet verrast wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.
Hier ook, je moet in je vergunningsaanvraag zelfs de RAL kleur van stenen doorgevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons komen ze zelfs zeiken over of je aanvullende bouwwerken wel aan de stijlvereisten voldoen en of je heg niet te hoog is.
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet opquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, je moet in je vergunningsaanvraag zelfs de RAL kleur van stenen doorgevenMaar aangezien we aan het einde van het dorp wonen vallen onze trapjes en muurtjes achter het huis niet zo op
De vervelende buur inmetselen onder het trapje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet op
Wel eerst een vergunning aanvragen hequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vervelende buur inmetselen onder het trapje.
En even kijken of de RAL kleur van de buurman wel past binnen het dorp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eerst een vergunning aanvragen he
en de juiste RALkleur vermeldenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eerst een vergunning aanvragen he
Doen ze alleen in Oostenrijk toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En even kijken of de RAL kleur van de buurman wel past binnen het dorp.
quote:
Waarschijnlijk is het geen probleem omdat we ons wel aan alle regels gehouden hebben (hoogte, breedte, etc.). En is het dat wel, dan halen we gewoon het stenen muurtje weg bijvoorbeeld, want dat is toch niet vastgemetseld. Met de rest van de verbouwingen hebben we wel alles aangevraagd, maar dit zijn van die kleine dingen in je achtertuin..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet op
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeeeein um Stein, mauer ich dich ein.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen ze alleen in Oostenrijk toch?
Is dat de nieuwe slogan van Oostenrijk? Catchyquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeeeein um Stein, mauer ich dich ein.
Lekker met mijn kleine prinsesje wezen wandelen en naar de speeltuin geweest. Daarna nog in de zandbak gespeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag. En morgen ook nog eens
Morgen ook vrij?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor een heerlie de wheelie!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hee, jij hier?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
Waar komt deze TT vandaan?
Komen hier alleen maar mannen soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |