SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
onderbroekquote:
fietsbroek
legging
trainingsbroek
sportbroekjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. En nog voetbalsokken en scheenbeschermersquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
onderbroek
fietsbroek
legging
trainingsbroek
sportbroekjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig! En jullie staan allebei op de winnaarslijst.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende: oh en @:grrrrrrrr toen ik zei dat ik misschien naar de meet ging komen tegen dud0r zei hij dat hij wilde kijken om ook te komen, dus ik denk dat hij klaar is met leven
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
lekker zweten met die scheenbeschermersquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En nog voetbalsokken en scheenbeschermers
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker stinken jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker zweten met die scheenbeschermers
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die wie en wat nou lijst?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig! En jullie staan allebei op de winnaarslijst.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schoenen ook trouwensquote:
helemaal als ze een paar keer goed nat zijn gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
schoenen ook trouwens
helemaal als ze een paar keer goed nat zijn geworden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke normaal heb ik op zaterdag met dudje tot 12 en dan haalt hij kind
maar deze zaterdag is raar, ze gaan uit eten (hij, (h)ex, oma, kind)
nee ik ben niet welkom
dus ik dacht misschien verder met pieterpad
maar volgende etappe is 20 km
en 1,5 uur enkele reis
dus dan zou ik om 10:30 moeten gaan
hmmmm
denk dat dat de planning wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig gaat ze straks weer verder met atletiekquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
geen voetbal meer?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ze straks weer verder met atletiekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar was het zo fris dan nog daar dat 5 broeken nodig was?
het vriest volgens mij nergens meer
behalve bij FogelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De winnaars van vorige seizoenen! Is natuurlijk wel zo leuk als er ook dts winnaars op de dts meet zijn!quote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee dit is voor het schoolvoetbal alleenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ah jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De winnaars van vorige seizoenen! Is natuurlijk wel zo leuk als er ook dts winnaars op de dts meet zijn!
misschien even speciale lintjes regelen voor die mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze is gewoon lui. Dus ze doet gewoon kleding over de kleding die ze al aan hadquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar was het zo fris dan nog daar dat 5 broeken nodig was?
het vriest volgens mij nergens meer
behalve bij FogelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: