Ik een paar maanden geleden nog in Den Bosch. Probeer meestal in mijn vakanties wel naar een museum te gaan en een Dierentuin bezoeken vind ik ook leuk..quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vergeet sowieso dat er musea in Nederland zittenGa eigenlijk op vakantie naar musea, geen idee wanneer ik voor het laatst hier in museum ben geweest
Het dierentuintje in Best met de brutale pelikaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog in Den Bosch. Probeer meestal in mijn vakanties wel naar een museum te gaan en een Dierentuin bezoeken vind ik ook leuk..
Jheronimus Bosch museum ben ik vroeger nog wel eens geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog in Den Bosch. Probeer meestal in mijn vakanties wel naar een museum te gaan en een Dierentuin bezoeken vind ik ook leuk..
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Daar zitten Wombats, die zie je volgens mij in Nederland alleen daar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het dierentuintje in Best met de brutale pelikaan.
Dat is eigenlijk een oude dierenhandelaar en die hebben allen de mooiste zeldzaamste beestjes gehouden, 85 procent van de beestjes zie je alleen maar daar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Daar zitten Wombats, die zie je volgens mij in Nederland alleen daar.![]()
![]()
Voor de rest vind ik Best meer een groot uitgevallen kinderboerderij dan een dierentuin..
En ze hadden Dierenrijk nooit Eindhoven Zoo mogen noemen...
Naja zoveel mogelijk dierlijke eiwitten en het liefst geen graan of iig weinig en geen onnodige opvulzooi. Dan zit je al snel goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja. Mja, als ik wel kijk naar wat er in zit dan weet ik alsnog niet waar ik op moet letten. Mijn katten krijgen ander eten, wel beiden IAMS maar de een krijgt voor ehhh voer voor zwaarlijvigen (:D) en de krijgt volgens mij die jij ook liet zien en dan kies ik beetje random welke. En ik koop altijd 10 kg want goedkoop
Snap ik welquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een oude dierenhandelaar en die hebben allen de mooiste zeldzaamste beestjes gehouden, 85 procent van de beestjes zie je alleen maar daar.
Ik zou dat zo willen kopen.
Ufo deed bonk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Voorlinden is ook mooi @:bomenverzameling . Daar heb je kunst van o.a. James Turrell, die maakt kunstwerken met openlucht. Deze ufo van hem kun je ook bezoeken in Kijkduin, graties:
[ afbeelding ]
Wombatsquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Daar zitten Wombats, die zie je volgens mij in Nederland alleen daar.![]()
![]()
Voor de rest vind ik Best meer een groot uitgevallen kinderboerderij dan een dierentuin..
En ze hadden Dierenrijk nooit Eindhoven Zoo mogen noemen...
Er was toen net een baby'tje geboren. Helaas heb ik die toen niet gezien...quote:
Ze hebben er ook een stapelverliefd koppeltje Aziatische kleinklauw otters en een heleboel prachtige jaguars (zowel zwart als gevlekt)quote:
Heheehehe. Of het was een zitkeul van een reus die zo de zee in is gelopenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat hij zo'n deuk achter heeft gelaten.
zwarte jaguars zijn ook gevlektquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een stapelverliefd koppeltje Aziatische kleinklauw otters en een heleboel prachtige jaguars (zowel zwart als gevlekt)
https://simple.wikipedia.org/wiki/Wallarooquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een stapelverliefd koppeltje Aziatische kleinklauw otters en een heleboel prachtige jaguars (zowel zwart als gevlekt)
Oorlogsmuseum is ook tof.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Behalve in Den Haag zijn er natuurlijk ook nog genoeg andere musea in NL die ik nog wel wil bezoeken.
Heb je een museumkaart?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Behalve in Den Haag zijn er natuurlijk ook nog genoeg andere musea in NL die ik nog wel wil bezoeken.
Dat kan wel mooi zijn en indrukwekkend. Maar ik prefereer om eerlijk te zijn eerder kunst dan iets met andere historische waarde.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oorlogsmuseum is ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |