Als "we" winnen kan het bijna niet meer misgaan. Bij verlies beginnen "we" van voor af aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Totaal niet. De titelstrijd wordt hier niet bepaald.
Ze spelen volgende week tegen FC Groningen-uit, die thuis al amper verliezen. Zeven tegengoals slechts, thuisquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Als je wint ben je gewoon kampioen. Flinke klap voor het moraal van PSV en daarnaast gaan zij echt niet Feyenoord en Twente uit winnen dan.
Gelijkspel zou een prima resultaat zijn, verlies je morgen is er nog geen man overboord. Morgen is niet cruciaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Als je wint ben je gewoon kampioen. Flinke klap voor het moraal van PSV en daarnaast gaan zij echt niet Feyenoord en Twente uit winnen dan.
Ik ben juist nog nooit zo weinig nerveus geweest. Winst of verlies, die tweede plek lijkt sowieso binnen en daar had ik voorafgaand aan dit seizoen niet op durven hopen. Kampioenschap zou natuurlijk geweldig zijn, maar daar geloof ik pas in als het zover zou zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:46 schreef Simmertje het volgende:
Moet zeggen dat ik wel een beetje nerveus aan het worden ben voor aanstaande zondag. In principe ga ik uit van 0 punten, maar het besef dat bij winst het kampioenschap zo goed als binnen is, pohhh
Als je wint is het wel bepaald, al reken ik daar niet opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Totaal niet. De titelstrijd wordt hier niet bepaald.
als we winnen moet het wel gek lopen, maar kan echt nog van alles gebeuren. Voel me net bipolair als het om Ajax gaatquote:Op zondag 30 maart 2025 10:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je wint is het wel bepaald, al reken ik daar niet op
Dat zou echt al boven verwachting zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat een gelijkspel het maximaal haalbare is
Nope. Winst is het maximaal haalbare. (als je aan punten denkt) en dan kan ik nog een heleboel dingen bedenken die ook erg prettig zouden zijn daar in Eindhoven vanmiddag. Give the cup to them momentje ofzo....quote:Op zondag 30 maart 2025 10:01 schreef Heeinz het volgende:
Kom op, dit kun je niet menen...quote:Op zondag 30 maart 2025 10:01 schreef Heeinz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |