Misschien niet, maar wel dreigend. Perisic gelukkig helemaal niet in de wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Lang heeft het nog niet echt op z’n heupen
Flamingo ook, maar het is inderdaad leuker om Lang te noemenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
echte ajacied, hief ook nog even mooi het buitenspel op bij de 1-0.
0-1 voor.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Ramboetan het volgende:
Kan het helaas niet zien. Korte samenvatting eerste helft iemand?
Verdedigend als een huis en een paar goede momenten gehad. Naar het schijnt kan je voor een klein bedrag bij Guzubuyuk z'n moeder langskomenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:28 schreef Ramboetan het volgende:
Kan het helaas niet zien. Korte samenvatting eerste helft iemand?
Is ook best wel bizar hoe ze hun voorsprong hebben weggegeven nadat ze een echt heel goed eerste helft van het seizoen hadden.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef Wertha het volgende:
PSV is wel een compleet doodgebloed elftal zeg. Spelen echt niet met ziel en zaligheid en dat ook nog eens voor hun eigen publiek. Best wel een schande voor hun.
Ik ben blij dat mijn verwachtingen volledig zijn overklast met deze geweldige prestatiequote:Op zondag 30 maart 2025 10:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat zou echt al boven verwachting zijn.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat ze een optie tot koop hebben bij die keeper.
Freeeeeeeeeeeek jansennnnquote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Kijk nu al uit naar de nieuwe Pak Schaal Podcast
Voor 5 miljoen volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat ze een optie tot koop hebben bij die keeper.
Het is broos zat nog steeds. Maar dit mag je niet meer weggeven neequote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen volgens mij.
Wat een heerlijke middag![]()
Nu wachten op de zure 'Ajax fans' die komen roepen dat het nog lang niet binnen is en we alleen met een godswonder 2de kunnen worden
It ain't over till the fat lady singsquote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nu wachten op de zure 'Ajax fans' die komen roepen dat het nog lang niet binnen is en we alleen met een godswonder 2de kunnen worden
ik ben vanaf nu team we worden (voor97% zeker) kampioenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV heeft al bewezen geen kampioen te willen worden, dus win je gewoon makkelijk.
Deed die mee dan vandaagquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een goal van De Jong kan je sowieso wel incalculeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |