Lijkt mij eigenlijk een stuk leuker dan de gemiddelde lul met mediatraining die niets zeggen. Dat zie je ook wel aan o.a. Hans die het prachtig vindt met die jongens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Domme Brubby én Noa Lang moeten interviewen lijkt me de hel op aarde.
Ja Brubby lijkt me dan nog wel leuk, van Noa Lang krijg je toch spontaan zin om bijvoorbeeld een klauwhamer erbij te pakken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk een stuk leuker dan de gemiddelde lul met mediatraining die niets zeggen. Dat zie je ook wel aan o.a. Hans die het prachtig vindt met die jongens.
Het is niet mijn type maar ook Lang zorgt natuurlijk altijd wel voor OPHEF en veel clicks.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Brubby lijkt me dan nog wel leuk, van Noa Lang krijg je toch spontaan zin om bijvoorbeeld een klauwhamer erbij te pakken.
Prrtquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet mijn type maar ook Lang zorgt natuurlijk altijd wel voor OPHEF en veel clicks.
Dit wordt de kampioensoverwinning.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:46 schreef Simmertje het volgende:
Moet zeggen dat ik wel een beetje nerveus aan het worden ben voor aanstaande zondag. In principe ga ik uit van 0 punten, maar het besef dat bij winst het kampioenschap zo goed als binnen is, pohhh
Ik denk ook minimaal een gelijkspelletje vriendquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch knap hoe Ajax al meer dan 10 duels op rij niet verliest in de Ere, en er toch een sentiment heerst alsof PSV de afgelopen maanden als een steamroller door Nederland is getrokken.
Dit topic is ook wel koning indekken hoor, zelfs in het PSV-topic heb ik het zelden zo bont gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch knap hoe Ajax al meer dan 10 duels op rij niet verliest in de Ere, en er toch een sentiment heerst alsof PSV de afgelopen maanden als een steamroller door Nederland is getrokken.
Schaam mij voor deze "Ajacieden"quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit topic is ook wel koning indekken hoor, zelfs in het PSV-topic heb ik het zelden zo bont gezien.
Het recept om PSV pijn te doen, is zo oersimpel. Terwijl Farioli tactisch vijf straatjes verder zit dan Bosz.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit topic is ook wel koning indekken hoor, zelfs in het PSV-topic heb ik het zelden zo bont gezien.
Als je je niet zo oneindig voor lul had gezet in Europa had ik hier wel in mee willen gaan. Voorlopig heeft Farioli ook nog alles te bewijzen, lijkt me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het recept om PSV pijn te doen, is zo oersimpel. Terwijl Farioli tactisch vijf straatjes verder zit dan Bosz.
Volgens mij hebben wij dan een andere opvatting van 'tactiek'.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je niet zo oneindig voor lul had gezet in Europa had ik hier wel in mee willen gaan. Voorlopig heeft Farioli ook nog alles te bewijzen, lijkt me.
usual domoren van andere clubs die van alles willen framen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:42 schreef over_hedge het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
hier wat leuks. Ipv dat gelul tussen de zelfde users steeds
Ik heb er nog eens over nagedacht over Eintracht-uit, deze interlandperiode. Het moet niet zo zeer om AZ zijn gegaan. April is simpelweg zo'n maand waar alles mentaal wordt in de titelrace. De benen ga je na een seizoen (sinds juli) voelen. Dan wil je niet weer moeten passen en meten met de Europa League. Terwijl iedere tegenstander nog wel wat om voor te spelen zal hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef Tjacka het volgende:
Een tweede plek is al een wereldprestatie van FarioliGOD. Dat van de EL is een licht smetje, maar hij heeft evengoed een fantastisch seizoen
Eens hoor. Tweede met CL inkomsten volgend jaar is een enorme stap richting het gezond maken van Ajax.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef Tjacka het volgende:
Een tweede plek is al een wereldprestatie van FarioliGOD. Dat van de EL is een licht smetje, maar hij heeft evengoed een fantastisch seizoen
Daarom lijkt een gelijkspel het meest voor de hand liggend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je in februari een heel team rust moet geven is er ergens in de voorbereiding iets mis gegaan lijkt me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht over Eintracht-uit, deze interlandperiode. Het moet niet zo zeer om AZ zijn gegaan. April is simpelweg zo'n maand waar alles mentaal wordt in de titelrace. De benen ga je na een seizoen (sinds juli) voelen. Dan wil je niet weer moeten passen en meten met de Europa League. Terwijl iedere tegenstander nog wel wat om voor te spelen zal hebben.
Niet zeggende dat ik hier achter sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |