Ze kunnen de prijzen verdubbelen en het zou nog steeds volle bak zijn, dus wat dat betreft zijn ze nog aardig voor je.quote:
5% is ook weer niet heel veel om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze kunnen de prijzen verdubbelen en het zou nog steeds volle bak zijn, dus wat dat betreft zijn ze nog aardig voor je.
Ja zo pakken ze je.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5% is ook weer niet heel veel om eerlijk te zijn.
Met die oogaids van de afgelopen jaren zouden 20% eraf moeten halen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5% is ook weer niet heel veel om eerlijk te zijn.
Maar dit jaar met oogaids voetbal naar een vrij onverwachte titel misschienquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Met die oogaids van de afgelopen jaren zouden 20% eraf moeten halen.
ja had gekund, ik kan er allemaal wel mee leven. Doe dat ding sowieso nooit weg met die wachtlijsten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Met die oogaids van de afgelopen jaren zouden 20% eraf moeten halen.
zou mooi zijn voor ons maar de weg is nog wel erg lang.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar dit jaar met oogaids voetbal naar een vrij onverwachte titel misschien
Klopt ik gun het Ajax meer dan PSV, de beste wedstrijden speelde Ajax ook tegen de rivalen PSV en Feyenoordquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou mooi zijn voor ons maar de weg is nog wel erg lang.
Nep feyenoorder gespotquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik gun het Ajax meer dan PSV
Goedkoopste scc van de top 3.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en wij naar aftikken maat!!!
Toch weer ingetrapt
Maar dan hebben ze niet zo'n geweldige supporter als ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze kunnen de prijzen verdubbelen en het zou nog steeds volle bak zijn, dus wat dat betreft zijn ze nog aardig voor je.
Zie Topic titelquote:Feyenoord scoort in de hoofdstad: opvallend veel seizoenkaarthouders in Amsterdam
26/03/2025 16:28 1304 reacties
Uit een recent onderzoek van de KNVB blijkt dat Feyenoord-supporters verspreid over het hele land te vinden zijn, maar één statistiek springt er extra uit: in Amsterdam, het hart van aartsrivaal Ajax, staat Feyenoord verrassend genoeg op de tweede plek als het gaat om seizoenkaarthouders. Dat betekent dat 265 Feyenoorders de reis vanuit de hoofdstad naar De Kuip maken om hun club wekelijks te steunen.
De KNVB heeft samen met alle 34 betaaldvoetbalclubs een interactieve supporterskaart ontwikkeld, waarop te zien is waar seizoenkaarthouders van elke club wonen. Hoewel het logisch is dat de meeste Feyenoorders rondom Rotterdam wonen, kleurt ook een opvallend klein deel van Amsterdam rood-wit. In absolute aantallen wonen er dan ook 9017 seizoenkaarthouders in Rotterdam, het hoogste aantal van heel Nederland.
De supporterskaart maakt de landelijke spreiding van voetbalpassie op unieke wijze zichtbaar. In élke gemeente van Nederland wonen minimaal acht seizoenkaarthouders, en in veel gevallen komt Feyenoord daar prominent in beeld. Het laat eens te meer zien dat Feyenoord niet alleen in Rotterdam leeft, maar een club is die het hele land in beweging brengt.
Wie?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:38 schreef Wotte het volgende:
Ethan Butera schijnt na twee jaar blessureleed weer fit te zijn.
Die speelt inderdaad ook bij Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie?ik sluit me hierbij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brobbey interviewen lijkt me als journalist best een uitdagingquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brian Brobbey trof stille rivaal Noa Lang bij het Nederlands elftal: ’Normaal heeft hij wel babbels’
Premium interview bij de T.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie?Een van de Mislintat boys voor anderhalf miljoen euro overgekomen van Anderlecht daarna geblesseerd geraakt. Centrale verdediger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik al lang en breed de uitslag beklonken met de Sjamaan.
1-3 overwinning.
Domme Brubby én Noa Lang moeten interviewen lijkt me de hel op aarde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Brobbey interviewen lijkt me als journalist best een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |