Had ie maar iets simpels moeten bedenkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij het hem uitleggen![]()
Jordy wil het op zijn manier
Zo werkt bb niet
Denk dat ze er beide teveel van willen makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had ie maar iets simpels moeten bedenken
Dat kan ie niet met zijn masterbreinquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had ie maar iets simpels moeten bedenken
Voor BB begrippen nog maar 1 dag. Donderdag en vrijdag gebeurt er niet veelquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat ieder koppel nog wel kans krijgt om geld te verdienen hoor. Anders worden de rijken alleen maar rijker. BB heeft nog 3 dagen he. Deze week.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kan ie niet met zijn masterbrein![]()
Ik geloof wel dat het daar zo aanvoeltquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
De thermometer klopt niet volgens Jolien het moet meer dan 20 graden zijn
Die gedachten heb ik sinds gister ook toen hij liep te mekkeren, slecht slapen wakker blijven snurken vannacht in de woonkamer geslapen. Hij doet het erom.expres verliezen omdat Jane......quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:38 schreef Verida het volgende:
Het zal wel weer mijn achterdocht zijn, maar volgens mij wil jordy helemaal niet goed oefenen, of goed presteren hierbij....stel dat er een ticket als prijs aan vast zit voor het winnende koppel.....die zou dan naar Jane gaan.
hoe ga je oefenen als je de tekst nog niet hebt? xDquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij kan nu toch al oefenen in de suite? En als ze naar de pr geroepen worden verder oefenen? Snap het probleem ook niet.
Of ze hoeven niet te nominerenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Nomineren moet dus ook nog gebeuren voor morgen uiterlijk. Duurt lang dit keer.
Zelf de tekst makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe ga je oefenen als je de tekst nog niet hebt? xD
alle 4 de Belgen erop want er moet gewoon een Belg naar huisquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze hoeven niet te nomineren
Opgelost
Zou ik ook het beste vinden in dit stadiumquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen gewoon alle 6 op de bank en laat het aan de kijker
Hij zegt zelf dat hij niet meer de rijkste wil zijn omdat hij niet meer in de suite wil slapen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die gedachten heb ik sinds gister ook toen hij liep te mekkeren, slecht slapen wakker blijven snurken vannacht in de woonkamer geslapen. Hij doet het erom.expres verliezen omdat Jane......
Alle 5 dan in dit geval??quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen gewoon alle 6 op de bank en laat het aan de kijker
Of 3 dames eropquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
alle 4 de Belgen erop want er moet gewoon een Belg naar huis
Waarom kocht hij dan die kist met 28000 erin? Als hij niet meer de rijkste wil zijn kocht hij die kist nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij niet meer de rijkste wil zijn omdat hij niet meer in de suite wil slapen.
O echt? Nou dat is mij ook ontgaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ik was even vergeten dat jordy al een vrijstelling had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |