Iedereen op Jordy naquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Degene die nu in de halve finale staan zijn dan ook echt gekozen door de kijker zegt ( ik dacht Jolien)
Nou..........quote:
Al 2 weken op woensdagquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze zijn wel vroeg met de nominaties deze week
De laatste twee weken al op woensdagquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat zullen we nu nooit wetenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zou echt wel gekozen worden
Dan staat der been alanog strak gespannenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je erin ligt, als je op je andere been ligt heb je geen pijn.
Dat gebeurt nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakt niet uit als hij maar wint![]()
Daarom kan ze nog wel pijn hebben en dat zei ze net ook tegen sharies en die zei " ja dat was niet slim van je"quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dan staat der been alanog strak gespannen
Nee.. denk dat Matthie gaat winnen.quote:
Denk ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee.. denk dat Matthie gaat winnen.
Jolien ligt onder vuur op sm.
Pootje komt pas een paar weken tot leven daar..
Jordy heeft veel haters ook
Jane ook.
Sharice heeft lang onderaan de polls gestaan, geen idee hoe ze nu op polls staat.
De rest hebben we niet mogen zienquote:
Laatste 3 weken al op woensdagquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jane blijft zeker weten dat er een Belg uitgaat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een spannende
Het mag van mij voor deze keer. Had verleden jaar op Tyron ingezet maar dat werd hem niet....Gelukkig ook niet Ashley maar dit jaar is het dan Jane eigenlijk een vrouw na al die tijd maar dan toch nog liever Jordy....Nee moet Mattie zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik niet
Alweer een Belgische man
Dat zal BB niet willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |