quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
een octopus met van die harige pompoms aan hun tentakels
Heb in Adobe Express de AI iets proberen laten maken, maar die snapt vis met een vachtje niet als promptquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
Vooral omdat ik me niet wil voorstellen hoe een harige vis er uit zou zien.
Vraag hem eens om een horloge te laten zien die een andere tijd dan tien voor twee aangeeft?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in Adobe Express de AI iets proberen laten maken, maar die snapt vis met een vachtje niet als prompt
Copilot to le rescuequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in Adobe Express de AI iets proberen laten maken, maar die snapt vis met een vachtje niet als prompt
Cavia met vinnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Copilot to le rescue
[ afbeelding ]
🐙quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze heeft heul geen harige pompoms aan de tentakelsquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een cutie!!!quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze heeft heul geen harige pompoms aan de tentakels
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een cutie!!!
EN OMG ESSIEBEEN!1!!!!
Hehe.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zag een recept voor broodpudding met 1,5 eetlepels aan kruiden erin.
En ik dacht, eindelijk eens een realistische hoeveelheid kruiden. Die recepten doen altijd maar 0,5 theelepel kruiden in 3 taarten, proef je geen zak van.
Reactie bijna bovenaan: "moet dat geen 1,5 theelepel zijn? Anders wordt het veel te sterk qua smaak!"![]()
Aaah goed beestjequote:Op woensdag 19 maart 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.facebook.com/share/v/18sb2QmTxd/
Gaat over spinnen
Altijd fijn, zo'n willekeurige aanmoedigingquote:follow the instructions and you will succeed
Het is McDonald's maar uit een warme rugzak denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
McDonald's besteld via Thuisbezorgd. Eens zien of dat wat is. Het mag haast wel want het is schandalig duur.
Hebben ze daar verder geen winkels of supermarkten die kattenvoer verkopen in Drenthequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Godverdomme kattenvoer heeft ineens twee dagen vertraging ofzo.
Dan ben je toch ook wel genaaid met de achternaam, elke dat Kip piri piri worden genoemdquote:Stacey Kipiriri (19) hoort ook bij die jonge generatie. Ze woont nog thuis. Toch doen ook haar de prijzen aan de kassa pijn, zegt ze als de Aldi in Tiel uitstapt.
https://www.bndestem.nl/b(...)euro-kwijt~a7a53c17/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |