Het dividend is nog niet eens de helft van de free cash flow.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:37 schreef bleiblei het volgende:
Komt bij dat er in Signify niet bepaald lange termijn groei te verwachten is. Markt is verzadigd, er komen alleen maar meer goedkope alternatieven op de markt. B2B is ook al niet heel speciaal meer wat ze doen en qua innovatie heb ik de afgelopen jaren niet bepaald veelbelovende dingen gezien.
Komt het interne gerommel bij, steeds meer krimp en geschuif naar goedkope productielanden.
Nee, dit is geen Philipsdochter waar ik mijn geld op zou zetten.
Maar.... misschien dat een nieuwe CEO de boel een nieuwe kant in weet te sturen.
Kortom, ik denk dat je dan beter je geld kan uitgeven. Haal je er nog wat leuks uit.
Ontneem je nu mensen de kans om te patsen met hun geld? Hier is fok groot mee geworden zeg!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:02 schreef flipsen het volgende:
Kunnen jullie niet lekker de aandelen-experts gaan uithangen in het daarvoor bedoelde topic?
Als je tips wilt over hoe je het kunt beleggen ik ken wel wat mensen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:10 schreef flipsen het volgende:
Ik heb 450 euro op mijn spaarrekening, echt fantastisch
Hoe maak je geld o op aan Ajax? Je koor een seizoenskaart en dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 5k op mijn spaarrekening en de rest gaat op aan Ajax. Ik spaar niet. Ik vind 5k mans zat.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:10 schreef flipsen het volgende:
Ik heb 450 euro op mijn spaarrekening, echt fantastisch
Ik kan je wel een handje helpen hoor... kijk eens bij Tipica reizenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:32 schreef Tjoent het volgende:
[..]Ik moet minstens 450 jaar oud worden eer ik m'n spaargeld op heb, echt fantastisch
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kan je wel een handje helpen hoor... kijk eens bij Tipica reizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat reizen.
Tjacka is een eckte ecktequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe maak je geld o op aan Ajax? Je koor een seizoenskaart en dan?
Je hebt geen leuke dingen om je geld aan uit te geven?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 5k op mijn spaarrekening en de rest gaat op aan Ajax. Ik spaar niet. Ik vind 5k mans zat.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef roos94 het volgende:
Mijn huis verkopen en dan een jaar lang afwisselend in Europapark, Efteling , Cedar Point en Phantasialand wonen
Geweldig idee!
Voetbalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Het hoeft niet in een week op natuurlijk. En aan de andere kant is het ook zonde om dood te gaan met allemaal ongebruikt spaargeld op de bank. Of dat je zo lang wacht met uitgeven dat je de dingen die je wilde doen niet meer kan omdat je oud en kreupel bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:28 schreef Halcon het volgende:
Waarom zou je dat doen? Dan heb je jaren gespaard en verbras je dat in een week of zo?
Zo eckte echte ben ik niet maar wel mooie hobbyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Tjacka is een eckte eckte
Lekker Europees je cluppie achterna vliegen, het liefst Europa League of nog beter Conference League. Vliegreis, hotel, avondjes uit en als je in het Oostblok zit nog een lichtekooi. Dan heb je een mooie hobby.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |