Hey Barry!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:38 schreef Barry1986 het volgende:
Ik doe even de aanname dat je naar DL bent gegaan ivm "de lagere prijs".
Als dat zo is, kijk dan even een half uur/uur verder rijden duitsland in.
Keuken bedrijven zoals Akzent zijn ingericht op de NL en gaan iets onder de NL prijs zitten. Maar verderop in DL krijg je het voor de "normale" duitse prijs. Die lager ligt.
Nee precies.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:11 schreef Barry1986 het volgende:
Ja het verschil is vaak wel dat in NL nog een onderhandeling wordt verwacht waarbij je zo 30-50%daalt?
In DL is dat ongebruikelijk en de brutale NL krijgt er nog een beetje af.
Vaak komt het dan alweer dicht bij elkaar in de buurt.
Ik heb overigens alleen maar goede berichten gehoord over Akzent. Dus als de prijs goed is waarom niet doen?
Maar dat materiaal kan je ook pas een beetje tastbaar maken als je in de showroom bent...quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:09 schreef Barry1986 het volgende:
“Goedkopere materialen” heb ikzelf ook ervaring mee bij Akzent.
Ik ben toen der tijd ook met een aanbieding van een Duitse keukenboer 1 naar Akzent gegaan en die ging met hetzelfde ontwerp er 20% onder zitten.
Omdat de andere Duitse keukenboer zoveel voor mij had betekent ben ik naar hem teruggegaan en dat voorgelegd. Die legde het verschil in materialen uit. Opzich was er niks mis met de aanbieding van Akzent. Maar het is goed om appels met appels te vergelijken.
Als het spul er goed uitziet, goed voelt, en duurzaam meegaat, ben ik tevreden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:09 schreef Barry1986 het volgende:
“Goedkopere materialen” heb ikzelf ook ervaring mee bij Akzent.
Ik ben toen der tijd ook met een aanbieding van een Duitse keukenboer 1 naar Akzent gegaan en die ging met hetzelfde ontwerp er 20% onder zitten.
Omdat de andere Duitse keukenboer zoveel voor mij had betekent ben ik naar hem teruggegaan en dat voorgelegd. Die legde het verschil in materialen uit. Opzich was er niks mis met de aanbieding van Akzent. Maar het is goed om appels met appels te vergelijken.
?quote:
Niemand maakt die kasten zelf vaak is het Hacker of Siematic of ..quote:
Rotpunkt heet het?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Niemand maakt die kasten zelf vaak is het Hacker of Siematic of ..
Is dat de noordpool, zuidpool, positieve pool of de negatieve pool?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zal je nog een tip geven ……
Regel een Poolse tolk vriend of kennis
Grote bus huren en naar Polen
Daar alles nog veel goedkoper gelijk ook badkamer spullen meenemen
Dan Polen vragen om te monteren, paar dagen matrassen neerleggen en boterhammen smeren en klaar
Tegenpool want die kende jij nog nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:49 schreef ludovico het volgende:
Is dat de noordpool, zuidpool, positieve pool of de negatieve pool?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |