abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217112743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 07:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En jij stemt vrolijk op hem.
Heerlijk stem ik op hem. En jij stemt op wilders terwijl de huur nog nooit zo hoog is geworden in percentages. Hebben we wat gemeen?
  donderdag 20 maart 2025 @ 08:26:52 #127
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217112991
Ah, de erdofanterie is al ter plaatse.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 20 maart 2025 @ 08:42:09 #128
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217113213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:01 schreef egayalS het volgende:

[..]
Das best knap wetende dat de helft van de Nederlandse Turken überhaupt niet gestemd hebben.
mensen die onder een dictator leven stemmen niet , dat is bekend, heeft geen zin je stem word toch weggegooid en dus tijd verspilling
En als ze uit protest op de tegenkandidaat willen stemmen, zijn ze bang dat ze daar last mee krijgen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 20 maart 2025 @ 08:45:34 #129
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217113240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 01:35 schreef Werkperd het volgende:
Welbekende hypocrisie van Europa weer :')

Overigens lachwekkend dat Europa nog steeds denkt een voorbeeld voor andere landen te kunnen zijn van beschaving, democratie en mensenrechten na het faciliteren van een genadeloze genocide in Gaza.
Als men niet op pad gaat om Israeli te verkrachten en vermoorden dan was dat niet gebeurd ,
dat mag noooooit meer gebeuren en dus moet HAMAS nu dood

Als HAMAS zich overgeeft dan gaat alles, komt goed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217113467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 08:26 schreef thedeedster het volgende:
Ah, de erdofanterie is al ter plaatse.
Hahaha, tuurlijk het zint je niet als er iemand van een ander groepje komt he typisch
pi_217113487
Zie die Erdolfwebcare eens helemaal los gaan hier. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217113512
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Account na 5 jaar ineens actief _O-
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217113517
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ja schitterend :D
pi_217113523
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Hahahahahaha, heeerlijk jullie allemaal in klein landje met zo veel problemen het enige waar jullie over praten is erdolfje whahaahaha. 10+ jaar door rutte gepenetreerd en nu door wilders goedzo schuld is zeker erdogan
pi_217113534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik doeniig wat met mijn leven ipv elke dag hier op fok wat te posten toch
  donderdag 20 maart 2025 @ 09:11:31 #136
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217113546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:08 schreef Policy2 het volgende:

[..]
Hahahahahaha, heeerlijk jullie allemaal in klein landje met zo veel problemen het enige waar jullie over praten is erdolfje whahaahaha. 10+ jaar door rutte gepenetreerd en nu door wilders goedzo schuld is zeker erdogan
Ik hoor dit met een zwaar Turks accent nu O+
pi_217113585
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:09 schreef Policy2 het volgende:

[..]
Ik doeniig wat met mijn leven ipv elke dag hier op fok wat te posten toch
Het zal vast hard werken zijn in de shoarmatent.
pi_217113590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik hoor dit met een zwaar Turks accent nu O+
Haha, nee. Mijn Nederlands is beter dan menigte hier en een accent heb ik niet, desondanks dat zitten vele hier te janken over Erdogan, maar afgelopen twee dagen meer dan 500 kinderen vermoord in israel en daar hoor je ze niet over
pi_217113599
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het zal vast hard werken zijn in de shoarmatent.
Liever voor jezelf dan voor een baas he? Wat voor jou het geval is 4 weken wachten op je loontje met je 4000 bruto.
  donderdag 20 maart 2025 @ 09:18:10 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217113614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 06:01 schreef Policy2 het volgende:

[..]
Wie bedreigt turkije dan met genocides? Nederland bedreigt niet maar support ze wel? Kijk maar naar israhell? Waarom heb je het niet over de pkk die tienduizenden mensen waar ook kinderen vermoord hebben? ‘Nepcoups’ hahahaha bewijs her iov hier als een ezel te roepen?
Het blijft fascinerend om de selectieve verontwaardiging van sommige Turken te aanschouwen. De annexatie Noord-Cyprus toejuichen, Armeense genocide en de verdrijving van etnische Grieken tot op de dag van vandaag ontkennen, op grote schaal Koerden onderdrukken en afslachten en doodleuk Erdogan stemmen, die flirt met het 'herstellen' van het Ottomaanse Rijk.

Maar vervolgens zodra het over conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat is men zo hypocriet om haantje de voorste te zijn en met mensenrechten te wapperen. Het mag duidelijk zijn dat religieus tribalisme en Jodenhaat hier doorslaggevend zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217113702
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijft fascinerend om de selectieve verontwaardiging van sommige Turken te aanschouwen. De annexatie Noord-Cyprus toejuichen, Armeense genocide en de verdrijving van etnische Grieken tot op de dag van vandaag ontkennen, op grote schaal Koerden onderdrukken en afslachten en doodleuk Erdogan stemmen, die flirt met het 'herstellen' van het Ottomaanse Rijk.

Maar vervolgens zodra het over conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat is men zo hypocriet om haantje de voorste te zijn en met mensenrechten te wapperen. Het mag duidelijk zijn dat religieus tribalisme en Jodenhaat hier doorslaggevend zijn.
De Armeense genocide? Waarbij de Armeniërs samen met de Russen de Turken in de rug aanvielen toen Turkije in oorlog was met de Britten en Australiërs omdat hun land werd aangevallen? De Koerden die hun stemrecht weer kregen door Erdoğan en dat zij in het publiek hun eigen taal zonder problemen mochten spreken en hun eigen partij + kanaalzenders kregen? De Grieken vielen Cyprus binnen om het tot hun grondgebied te annexeren, waardoor de Turken daar een halt toe riepen, bedoel je dat? En de pkk terroristische groeperingen die tienduizenden mensen vermoord hebben dmv aanslagen in het land Echt, ken je geschiedenis voordat je hier onzin kraamt.
pi_217113718
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:30 schreef Policy2 het volgende:

[..]
De Armeense genocide? Waarbij de Armeniërs samen met de Russen de Turken in de rug aanvielen toen Turkije in oorlog was met de Britten en Australiërs omdat hun land werd aangevallen? De Koerden die hun stemrecht weer kregen door Erdoğan en dat zij in het publiek hun eigen taal zonder problemen mochten spreken en hun eigen partij + kanaalzenders kregen? De Grieken vielen Cyprus binnen om het tot hun grondgebied te annexeren, waardoor de Turken daar een halt toe riepen, bedoel je dat? En de pkk terroristische groeperingen die tienduizenden mensen vermoord hebben dmv aanslagen in het land Echt, ken je geschiedenis voordat je hier onzin kraamt.
Ik zie dat de geschiedenislessen omtrent WOI in Turkse kringen ook niet meer zijn wat ze zouden moeten zijn.
pi_217113730
Voordat mensen hier naar andere wijzen kijk eerst naar je eigen regering. Jullie worden genaaid door letterlijk wilders. Huren omlaag? Nee met een recordhoogte omhoog. Toeslagenaffaire, gratis opvang oekraine etc hahaha jeetje zeg maar zeker schuld van erdolf
pi_217113750
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:30 schreef Policy2 het volgende:

[..]
Er zijn ook turken die geloven dat het plaats gevonden heeft + rest vd wereld.
De Turkse socioloog Taner Akçam stelt in zijn boek "A Shameful Act" (2004) dat deze milities langs de deportatieroute werden gestationeerd met het enige doel zo veel mogelijk Armeniërs om te brengen. De plaatselijke bevolking, al dan niet gedwongen betrokken in het complot, werd daarnaast aangemoedigd om de woningen van de gedeporteerden te plunderen; daarbij was het helpen onderduiken van Armeniërs verboden, op straffe van dood door ophanging. Plaatselijke gezagdragers en de moslimbevolking steunden allerminst unaniem de omstreden beslissing van het triumviraat.
bron https://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocide
En anders moet je wikipedia aanklagen van foute informatie.
pi_217113774
Zijn we alweer aanbeland bij de Armeense genocide? Srsly? :')

Er moet een wet geformuleerd worden dat wanneer het onderwerp Turkije is, dat er vroeg of laat het onderwerp Armeense genocide genoemd wordt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Sport donderdag 20 maart 2025 @ 09:41:40 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217113785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:40 schreef egayalS het volgende:
Zijn we alweer aanbeland bij de Armeense genocide? Srsly? :')

Er moet een wet geformuleerd worden dat wanneer het onderwerp Turkije is, dat er vroeg of laat het onderwerp Armeense genocide genoemd wordt.
Ik vind dat een gevalletje eigen schuld door de boel zo stellig te ontkennen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217113791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:33 schreef Policy2 het volgende:
Voordat mensen hier naar andere wijzen kijk eerst naar je eigen regering. Jullie worden genaaid door letterlijk wilders. Huren omlaag? Nee met een recordhoogte omhoog. Toeslagenaffaire, gratis opvang oekraine etc hahaha jeetje zeg maar zeker schuld van erdolf
Het maakt niet uit welke clown daar zit we worden al decennia genaaid.
pi_217113822
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zie dat de geschiedenislessen omtrent WOI in Turkse kringen ook niet meer zijn wat ze zouden moeten zijn.
In Nederland even min vwb de lessen van de WO2. Zoals we tijdens WO2 de andere kant op keken terwijl een bevolkingsgroep werd vernietigd, kijken we ook nu weer as we speak de andere kant terwijl een bevolkingsgroep wordt uitgeroeid. Wat het nu veel erger maakt is dat wij niet worden gedwongen door een bezetter om onderdeel te zijn van Genocide maar uit vrije wil de genocidale praktijken van Israel steunen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_217113840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind dat een gevalletje eigen schuld door de boel zo stellig te ontkennen.
Net zoals dat de Israël backers blijven volhouden dat Israël bezig is met "zelfverdediging"
-Rabia Al-Basri
  Redactie Sport donderdag 20 maart 2025 @ 09:48:12 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217113855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:46 schreef egayalS het volgende:

[..]
Net zoals dat de Israël backers blijven volhouden dat Israël bezig is met "zelfverdediging"
Andere kwestie maar ik vind krampachtig vasthouden dat een van de twee partijen daar alle wijsheid in pacht heeft sowieso wat vreemd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')