Heerlijk stem ik op hem. En jij stemt op wilders terwijl de huur nog nooit zo hoog is geworden in percentages. Hebben we wat gemeen?quote:

mensen die onder een dictator leven stemmen niet , dat is bekend, heeft geen zin je stem word toch weggegooid en dus tijd verspillingquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:01 schreef egayalS het volgende:
[..]
Das best knap wetende dat de helft van de Nederlandse Turken überhaupt niet gestemd hebben.

Als men niet op pad gaat om Israeli te verkrachten en vermoorden dan was dat niet gebeurd ,quote:Op donderdag 20 maart 2025 01:35 schreef Werkperd het volgende:
Welbekende hypocrisie van Europa weer
Overigens lachwekkend dat Europa nog steeds denkt een voorbeeld voor andere landen te kunnen zijn van beschaving, democratie en mensenrechten na het faciliteren van een genadeloze genocide in Gaza.

Hahaha, tuurlijk het zint je niet als er iemand van een ander groepje komt he typischquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:26 schreef thedeedster het volgende:
Ah, de erdofanterie is al ter plaatse.

Account na 5 jaar ineens actiefquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Zie die Erdolfwebcare eens helemaal los gaan hier.

Hahahahahaha, heeerlijk jullie allemaal in klein landje met zo veel problemen het enige waar jullie over praten is erdolfje whahaahaha. 10+ jaar door rutte gepenetreerd en nu door wilders goedzo schuld is zeker erdoganquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Zie die Erdolfwebcare eens helemaal los gaan hier.

Ik hoor dit met een zwaar Turks accent nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:08 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hahahahahaha, heeerlijk jullie allemaal in klein landje met zo veel problemen het enige waar jullie over praten is erdolfje whahaahaha. 10+ jaar door rutte gepenetreerd en nu door wilders goedzo schuld is zeker erdogan

Het zal vast hard werken zijn in de shoarmatent.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik doeniig wat met mijn leven ipv elke dag hier op fok wat te posten toch

Haha, nee. Mijn Nederlands is beter dan menigte hier en een accent heb ik niet, desondanks dat zitten vele hier te janken over Erdogan, maar afgelopen twee dagen meer dan 500 kinderen vermoord in israel en daar hoor je ze niet overquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoor dit met een zwaar Turks accent nu

Liever voor jezelf dan voor een baas he? Wat voor jou het geval is 4 weken wachten op je loontje met je 4000 bruto.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal vast hard werken zijn in de shoarmatent.

Het blijft fascinerend om de selectieve verontwaardiging van sommige Turken te aanschouwen. De annexatie Noord-Cyprus toejuichen, Armeense genocide en de verdrijving van etnische Grieken tot op de dag van vandaag ontkennen, op grote schaal Koerden onderdrukken en afslachten en doodleuk Erdogan stemmen, die flirt met het 'herstellen' van het Ottomaanse Rijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wie bedreigt turkije dan met genocides? Nederland bedreigt niet maar support ze wel? Kijk maar naar israhell? Waarom heb je het niet over de pkk die tienduizenden mensen waar ook kinderen vermoord hebben? ‘Nepcoups’ hahahaha bewijs her iov hier als een ezel te roepen?

De Armeense genocide? Waarbij de Armeniërs samen met de Russen de Turken in de rug aanvielen toen Turkije in oorlog was met de Britten en Australiërs omdat hun land werd aangevallen? De Koerden die hun stemrecht weer kregen door Erdoğan en dat zij in het publiek hun eigen taal zonder problemen mochten spreken en hun eigen partij + kanaalzenders kregen? De Grieken vielen Cyprus binnen om het tot hun grondgebied te annexeren, waardoor de Turken daar een halt toe riepen, bedoel je dat? En de pkk terroristische groeperingen die tienduizenden mensen vermoord hebben dmv aanslagen in het land Echt, ken je geschiedenis voordat je hier onzin kraamt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft fascinerend om de selectieve verontwaardiging van sommige Turken te aanschouwen. De annexatie Noord-Cyprus toejuichen, Armeense genocide en de verdrijving van etnische Grieken tot op de dag van vandaag ontkennen, op grote schaal Koerden onderdrukken en afslachten en doodleuk Erdogan stemmen, die flirt met het 'herstellen' van het Ottomaanse Rijk.
Maar vervolgens zodra het over conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat is men zo hypocriet om haantje de voorste te zijn en met mensenrechten te wapperen. Het mag duidelijk zijn dat religieus tribalisme en Jodenhaat hier doorslaggevend zijn.

Ik zie dat de geschiedenislessen omtrent WOI in Turkse kringen ook niet meer zijn wat ze zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:30 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De Armeense genocide? Waarbij de Armeniërs samen met de Russen de Turken in de rug aanvielen toen Turkije in oorlog was met de Britten en Australiërs omdat hun land werd aangevallen? De Koerden die hun stemrecht weer kregen door Erdoğan en dat zij in het publiek hun eigen taal zonder problemen mochten spreken en hun eigen partij + kanaalzenders kregen? De Grieken vielen Cyprus binnen om het tot hun grondgebied te annexeren, waardoor de Turken daar een halt toe riepen, bedoel je dat? En de pkk terroristische groeperingen die tienduizenden mensen vermoord hebben dmv aanslagen in het land Echt, ken je geschiedenis voordat je hier onzin kraamt.

Er zijn ook turken die geloven dat het plaats gevonden heeft + rest vd wereld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:30 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De Armeense genocide? Waarbij de Armeniërs samen met de Russen de Turken in de rug aanvielen toen Turkije in oorlog was met de Britten en Australiërs omdat hun land werd aangevallen? De Koerden die hun stemrecht weer kregen door Erdoğan en dat zij in het publiek hun eigen taal zonder problemen mochten spreken en hun eigen partij + kanaalzenders kregen? De Grieken vielen Cyprus binnen om het tot hun grondgebied te annexeren, waardoor de Turken daar een halt toe riepen, bedoel je dat? En de pkk terroristische groeperingen die tienduizenden mensen vermoord hebben dmv aanslagen in het land Echt, ken je geschiedenis voordat je hier onzin kraamt.

Ik vind dat een gevalletje eigen schuld door de boel zo stellig te ontkennen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:40 schreef egayalS het volgende:
Zijn we alweer aanbeland bij de Armeense genocide? Srsly?
Er moet een wet geformuleerd worden dat wanneer het onderwerp Turkije is, dat er vroeg of laat het onderwerp Armeense genocide genoemd wordt.

Het maakt niet uit welke clown daar zit we worden al decennia genaaid.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:33 schreef Policy2 het volgende:
Voordat mensen hier naar andere wijzen kijk eerst naar je eigen regering. Jullie worden genaaid door letterlijk wilders. Huren omlaag? Nee met een recordhoogte omhoog. Toeslagenaffaire, gratis opvang oekraine etc hahaha jeetje zeg maar zeker schuld van erdolf

In Nederland even min vwb de lessen van de WO2. Zoals we tijdens WO2 de andere kant op keken terwijl een bevolkingsgroep werd vernietigd, kijken we ook nu weer as we speak de andere kant terwijl een bevolkingsgroep wordt uitgeroeid. Wat het nu veel erger maakt is dat wij niet worden gedwongen door een bezetter om onderdeel te zijn van Genocide maar uit vrije wil de genocidale praktijken van Israel steunen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie dat de geschiedenislessen omtrent WOI in Turkse kringen ook niet meer zijn wat ze zouden moeten zijn.

Net zoals dat de Israël backers blijven volhouden dat Israël bezig is met "zelfverdediging"quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat een gevalletje eigen schuld door de boel zo stellig te ontkennen.

Andere kwestie maar ik vind krampachtig vasthouden dat een van de twee partijen daar alle wijsheid in pacht heeft sowieso wat vreemd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:46 schreef egayalS het volgende:
[..]
Net zoals dat de Israël backers blijven volhouden dat Israël bezig is met "zelfverdediging"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |