Kreeg dat ook door. Was fake news en die persoon gaf de schuld aan de familie van jordy dat die dit hadden aangegeven. Is dus totale onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Er schijnt een incassobureau voor Jane aan de deur geweest te zijn lees ik net van een screenshot van dat Juicechannel, zou allemaal schulden hebben ofzo. Vage privédingen die altijd geopenbaard worden, waar of niet
ik wou dat filmpje ook maken die jij postte , maar dat was dus al niet meer nodig na 2 minutenquote:
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het kan evengoed verzonnen zijn om haar in diskrediet te brengen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
waar rook is is vuur, jorda zei ook al dat ze niet te vertrouwen is
ik weet het toch ook allemaal niet, er wordt zoveel onzin overal neergekwakt, dit had prima waar kunnen zijn , en vuur zonder rook gebeurt heel weinigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het kan evengoed verzonnen zijn om haar in diskrediet te brengen.
Is haar kwaliteitquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:14 schreef odie22 het volgende:
en jolien weer in d'r eentje aan het schoonmaken
Maar is het wel echt dat het fake news is?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kreeg dat ook door. Was fake news en die persoon gaf de schuld aan de familie van jordy dat die dit hadden aangegeven. Is dus totale onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |