Maar hoe komt het dat ze zo rood is dan? Sauna ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow sorry
maak ik nog een grapje ervan
Ging over de kleur in haar gezicht.. dat ze van kleur is veranderd vandaag en dat ze ander gedrag had vandaag.. door de secret mission of hun wat was opgevallen.
De zonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat ze zo rood is dan? Sauna ofzo?
Sharice is daar best voorzichtig meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah hebben ze weer de hele middag gelegen?
Zonnetjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat ze zo rood is dan? Sauna ofzo?
Jaaa, er lag er eentje zelfs buiten te snurken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet echt weer om te zonnen, best frisse windquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef Folies het volgende:
[..]
Jaaa, er lag er eentje zelfs buiten te snurken.
Het is daar slapen, vreten, liggen in de zon, meer vreten en weer slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zitten daar heel beschut hèquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet echt weer om te zonnen, best frisse wind
toen konden ze douchemuntjes verdienenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef Ynti het volgende:
Mag ik 1 kleine off topic vraag stellen over vorig jaar?
Hadden ze vorig jaar alleen maar koud water om te douchen,nooit warm water zoals nu? Ze liepen constant met die pannen met heet water te zeulen.
Ik heb het me altijd afgevraagd, en nu popt het opeens weer op.
jawel ,kregen toen alleen warm water als ze ervoor betaalden.. maar ze weigerden toen om er zelf voor te betalenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef Ynti het volgende:
Mag ik 1 kleine off topic vraag stellen over vorig jaar?
Hadden ze vorig jaar alleen maar koud water om te douchen,nooit warm water zoals nu? Ze liepen constant met die pannen met heet water te zeulen.
Ik heb het me altijd afgevraagd, en nu popt het opeens weer op.
Aha, dat heb ik nooit gezien. Alleen maar die pannen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
toen konden ze douchemuntjes verdienen
Horkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Folies het volgende:
Wat maakte Pootje nou een opmerking over wallen bij Sharice? Nu ze rood is zie je die minder?
Dat schijnt wel een ding te zijn geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef Folies het volgende:
[..]
Jaaa, er lag er eentje zelfs buiten te snurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |