Gaat langzaam he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat het al bijna tien uur was, maar het is net half 9 geweest.
gelukkig maar, is er tenminste nog beetje avond overquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is snel, of hebben zij al eerder te horen gekregen waar ze kunnen wonen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen gaan de eerste mensen hier verhuizen naar hun nieuwe woonplek. Er zit 1 "herrieschopster" tussen. In principe een aardige vrouw, maar wel met een (Spaans) temperament. Dus dat laatste ga ik niet missen..
ja sommigen wisten al eerder meer. Er zijn er ook die nog niks weten, of niet blij waren met de eerste aangeboden optie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is snel, of hebben zij al eerder te horen gekregen waar ze kunnen wonen?
En dat klinkt chill, beetje rust
Ja, dat wel. Ik wilde al bijna gaan afsluiten en naar bed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar, is er tenminste nog beetje avond over
Hopelijk vinden zij snel iets waar ze ook blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja sommigen wisten al eerder meer. Er zijn er ook die nog niks weten, of niet blij waren met de eerste aangeboden optie.
hadden we mooi kunnen opruimen/schoonmaken, maar nopequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik wilde al bijna gaan afsluiten en naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn zusje![]()
Is vandaag 50 geworden![]()
Maar ja ligt lastig in de familie dus ik zit eigenlijk een beetje tussen drama en drama heen en weer geslingerd te worden en dat is totaal niet nodig. Dus ja. Ik heb toch een beetje een kutdag.Gefeliciteerd met je zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En nu alweer 22.00 uur geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tja, blijft een clown he?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Trump heeft een deal tussen Rusland and Oekraïne voor elkaar gekregen
Het duurde nog geen dagdeel voor het door Rusland geschonden werd
Die clown staat weer mooi voor lul.
quote:Poetin wil samen met Trump hockeymatchen organiseren
Trump en Poetin benadrukten in hun telefoongesprek "het belang van verbeterde bilaterale betrekkingen" tussen hun landen, staat verder in de verklaring van de VS. Een verbeterde relatie zou enorme voordelen bieden. Het Witte Huis heeft het over onder meer economische deals en geopolitieke stabiliteit bij vrede.
Opvallend: volgens het Kremlin zou Trump ook akkoord gegaan zijn met het voorstel van Poetin om in de VS ijshockeywedstrijden te organiseren tussen Russische en Amerikaanse spelers. Dat laat Rusland weten in een statement
Ik weet soms niet meer of ik bij Trump berichten nou naar de speld lees of niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet soms niet meer of ik bij Trump berichten nou naar de speld lees of niet.
quote:De Amerikaanse opperrechter John Roberts heeft president Donald Trump dinsdag op de vingers getikt vanwege het vragen om de afzetting van een rechter. Trump noemde een rechter die hem dwarszat een "radicaal-linkse gek".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |