Dat gereformeerde krijg je er niet uitgeslagen zou Youp van 't Hek zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich nooit geaccepteerd gevoeld in Brabant. Hebben er ook letterlijk 2 vrienden. Nou ja ik dus ook. Eentje van de middelbare school die al 15 jaar in Stockholm woont en eentje van de Efteling die ik 20 jaar kwijt was en 7 jaar geleden via FB teruggevonden heb![]()
Connectie met Brabant? Ik?
Ja die zegt bijna meer domme dingen dan jijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gereformeerde krijg je er niet uitgeslagen zou Youp van 't Hek zeggen.
Ik woon er al heel mijn leven, maar voel me niet echt een 'Brabander'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich nooit geaccepteerd gevoeld in Brabant. Hebben er ook letterlijk 2 vrienden. Nou ja ik dus ook. Eentje van de middelbare school die al 15 jaar in Stockholm woont en eentje van de Efteling die ik 20 jaar kwijt was en 7 jaar geleden via FB teruggevonden heb![]()
Connectie met Brabant? Ik?
Moeten ze nog gemaakt worden?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Mijn zak chocolade eitjes gaat Pasen niet halen
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon er al heel mijn leven, maar voel me niet echt een 'Brabander'
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
maar neem maar de helft van de bak... morgen de andere helft
uhuhquote:
Ik ben er opgegroeid, maar voel me ook geen Brabander. Zoals ik me ook geen Zuid-Hollander voel. Of Dordtenaar. Ik voel me hooguit Nederlander.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Nederlander is misschien wel de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid, maar voel me ook geen Brabander. Zoals ik me ook geen Zuid-Hollander voel. Of Dordtenaar. Ik voel me hooguit Nederlander.
Hoef je niet zo treurig bij te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Nederlander is misschien wel de beste omschrijving
Ik ben blij dat m'n wiegje hier stond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je niet zo treurig bij te kijken
We zijn gewoon allemaal Foquevillersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je niet zo treurig bij te kijken
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat m'n wiegje hier stond.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden ja
Ja of Kenia.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden ja
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
quote:
De WCpot? Hahaatjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
Ja. al ben ik tegenwoordig wel wat voorzichtiger met alchohol. Leeftijd natuurlijk, maar ook meds....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |